• Haleluja. Mijn moeder heeft weer het geweldige idee gekregen om te zeggen dat vanaf nu iedereen zelf z'n kleren strijkt.
    'k hoop eigenlijk dat het maar eenmalig is, maar zal wel zekers..

    hebben mijn broers even geluk. Stijn moet sowieso op school kleren strijken, en Bart draagt meestal maar 1 tshirt per week (lekker vuil).
    Ná m'n tweelingzus geluk dat er van haar niet veel gewassen was, maar ik kon lekker veel gaan strijken. =='

    Iemand die thuis ook nog moet strijken ofzo?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, vroeger wel. Maarja dat liep niet echt goed af.


    Your fingerprints are on my heart.

    Ik moet het al vanaf mijn 8 jaar. :'D

    Ik niet. Goeie voorbereiding voor later :-O


    Niet geschoten is altijd mis..

    nee.. ik moet mn eigen kamer en badkamer onderhouden.. voor de rest qua kleding moet ik het in het washok leggen meer niet..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    uhh, ik wouw vroeger altijd strijken.. maar nadat ik dat ding gemold heb, moet ik er afblijfen.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik moet ook altijd alles kuisen, buiten de ramen. vuilbakken buitenzetten, in de vakanties koken, kat eten geven, kattenbak verschonen, etc.

    ik zou gwn nie beginnen xD en dan de berg zo groot late worden dat mama het toch zelf maar doet (A) whaha xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik moet het al vanaf mijn 8 jaar. :'D

    Ik ook maar toen waren het gewoon zakdoeken en kleine dingen zoals handdoeken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, ik moet gewoon mijn kledij in de wasmand leggen en dan doet mijn mamie de rest :')


    What you see, is what you get.

    nee ik niet..(gelukkig(A))

    Ik moet ook altijd alles kuisen, buiten de ramen. vuilbakken buitenzetten, in de vakanties koken, kat eten geven, kattenbak verschonen, etc.

    Ken ik. De gang, badkamer, m'n ouders hun kamer, living, keuken, garage..
    Allemaal. Dweilen is iets wat ik niet moet doen en de ramen ook niet, maar voor de rest wel zowat alles.
    kat gaat moeilijk want die hebben we niet, en die was zo slim om altijd aan de deur te gaan staan als ze buiten moest^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het overbodig om kleren te strijken.. :x

    Ik doe het af en toe, als ik een kledingstuk nodig heb wat nog gestreken moet worden :'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nee gelukkig moet 'k da ni xP

    Ik doe het af en toe, als ik een kledingstuk nodig heb wat nog gestreken moet worden :'D

    Hmm ja dat ook al.
    Maar toen waren mijn ouders weg dus ik kon niet anders x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay