• Ik ben dus in de maand februari niet ongestelt geweest, en ik vraag me nu af hoe dat komt?;$ zou iemand weten hoe dat komt?

    Dit kan komen omdat je oftewel niet genoeg weegt, te veel weegt of anders scheelt er iets.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)Ben ik blij dat ik geen meisje ben, Het lijkt me echt erg om maandstonden te hebben :S

    is het ook
    -leeft minstens 1 dag in de maand op pijnstillers, sterke pijnstillers-


    If you want me to listen, whisper...

    (...)Ben ik blij dat ik geen meisje ben, Het lijkt me echt erg om maandstonden te hebben :S

    het is ook helemaal niet leuk,maar toen ik een verhaal las van een meisje die iets had waardoor ze nooit ongesteld kon worden schrok ik wel.

    Als je onregelmatig ongesteld blijft, moet je even naar de dokter, hij schrijft dan de pil voor zodat je wel goed ongesteld word. Ik gebruik hem ook maar dan vanwege de krampen die ik heb, aangezien het bij mij zo erg is dat als ik ongesteld ben ik niet eens naar school kan >_< nu word ik het 1x in de 3 maanden D:


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Is niet gek hoor, een vriendin van mij, bijna 16 zelfs, heeft al een paar x een tussenpauze gehad van 4 tot 6 maanden.
    De pil is om regelmatige maandstonden te krijgen wel handig. -Die vriendin is daar tegen- En het heeft ook nog voordelen, elke pil heeft weer een beter punt. Bijvoorbeeld; kan die juigdpuistjes tegen gaan enzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat kan. Mijn zus is vijftien en had een halfjaar of misschien meer haar regels niet. We zijn naar de dokter ermee geweest en die zei dat het niet erg was. Als je jong bent en je hebt ze nog niet echt maandelijks, dan is dat echt geen probleem hoor n_n'

    als je nog geen 2 jaar ongesteld bent, mag je heel onregelmatig zijn ;]
    tussen mijn eerste keer en tweede keer ongesteld zijn zat een half jaar^^



    kan want 4 augustus 2009 ben ik het pas 2 jaar

    Oh dat kan soms. Geen probleem toch? Wees blij o.o [/haat het]


    Ik haat het ook maar er zijn sommige meiden die niet eens ongestelt worden in hun hele leven dat is ook niet zo fijn.

    Dat kan. Mijn zus is vijftien en had een halfjaar of misschien meer haar regels niet. We zijn naar de dokter ermee geweest en die zei dat het niet erg was. Als je jong bent en je hebt ze nog niet echt maandelijks, dan is dat echt geen probleem hoor n_n'


    ik ben 12 en wordt dit jaar 13 dus ben wel jongx'D

    ik ben het al vanaf me 9de ¬¬'
    en ben nu deze week ongesteld.


    Maar een keer overslaan is niet erg had ik ook in het begin

    ik ben het vanaf me 11de xD
    maar als ik jou wa zou ik gewoon naar de dokter gana
    XxX


    /

    Het kan ook vaak door Stress komen, dat je overtijd raakt... het KAN..


    --

    (...)Ben ik blij dat ik geen meisje ben, Het lijkt me echt erg om maandstonden te hebben :S

    ja het is egt geen pretje :S

    maar als ik jouw was zou ik je moeder in lichten. is het na 2 weken nog steeds niet, moet je maar eens naar de dokter. mijn vriendin is een keer 2 maanden niet geweest bleek dat die van haar zo onregelmatig was dat ze de pil moest slikken om hem regelmatig te krijgen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    ik ben 12 en wordt dit jaar 13 dus ben wel jongx'D

    Ik kreeg ze al op me 11e


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    een keer overslaan is niet erg,


    ik snap alleen niet waarom je zo'n 'klacht' op internet uitgebreid zet..