• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Darius Visser - Jeffrey
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jake Blake - CaTbUg
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Jiang Chen - Rosanne
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Speeltopics: 1
    Praattopics: 1
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 14:33 ]

    Mijn topics!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Javelin schreef:
    Mijn topics!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT.


    Every villain is a hero in his own mind.

    mijn topicssss

    [Mt]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ramon wist niet goed wat hij moest antwoorden. Hij had niet zo’n zin om iemand op sleeptouw te nemen. Jordy was meer dan genoeg, al vond zij het vast leuk om hem uit te horen. Engelse jongens waren vast bere-interessant en misschien was hij dan ook eindelijk van haar geflirt af.
    ‘Zijn jullie een tweeling?’ vroeg hij.
    Hij vond ze niet erg op elkaar lijken, terwijl bij hem best wel duidelijk te zien was dat hij op zijn broers leek, al was zijn jongere zusje een ander verhaal. Die verborg zichzelf achter een flinke laag make-up.


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Céline van der Leech

    Céline moest lachen om Jelle's idee. 'Wc's zijn er wel ja, maar wat nou als iemand naar de wc moet? Of we gaan helemaal achterin zitten, daar komen ze vaak ook niet,' zei Céline toen. Ze grinnikte ook. 'En daarbij, hoe weet je dat we bij het goede station zijn als we op de toiletten zijn?' vroeg ze daarna nog steeds grinnikend. Ze zag hoe Jelle naar haar knipoogde en ze bloosde even. Toen Jelle zei dat ze naar links moesten en hij daarna afsloeg deed Céline hetzelfde en volgde ze hem.


    That is a perfect copy of reality.

    'Zijn jullie een tweeling?' Drew glimlachte zwakjes. Misschien kwam het doordat hij die vraag bijna nooit kreeg. Hij en Jamie leken wel op elkaar, maar niemand vroeg ooit of ze een tweeling waren. Ze dachten altijd dat Drew jonger was.
    'Ja,' antwoordde Drew. Jamie komt weer teruggelopen. 'Hey Drew! Dad says we can stay in the-' Ze stopte met praten. 'Sorry, ik ben even in de war,' zegt ze met een glimlach. Drew zucht en kijkt naar Jamie.
    'Dan laat ik jullie maar alleen,' grijnsde hij. Hijzag Jamie rood worden waardoor hij alleen maar nog vrolijker werd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ramon vond het eigenlijk irritant dat zijn gesprekspartners om de haverklap weg liepen. Als ze niet met hem wilde praten dan vond hij dat ook prima. Dan zocht hij wel iemand anders op, zonder zijn tijd te verspillen.
    'Nou, oké,' mompelde hij toen ditmaal Drew het veld ruimde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jamie Chase

    'Nou, oké,' zegt Ramon. Jamie voelde zich meteen ongemakkelijk. Ze voelde zich ook schuldig doordat ze had geprobeert een vriend voor haar broer te regelen terwijl die dat miet wou. Ze keek naar Ramon en dacht na wat ze zou gaan zeggen. Normaal had ze geen probleem met een gesprek starten, maar in Nederland waren dingen anders. De mensen waren anders. Ze miste Engeland, maar ze wist dat ze niet meer terugkon.
    'In welke klas zit jij?' vroeg ze om zomaar iets te zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    'Waar gaan we nu heen?' vroeg Phoebe. 'Naar het park?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Gewoon, bij de rest hier.' [Ik heb geen idee :'D) Hij wees om zich heen. 'Hoewel Jordy wel in een andere klas zit.' Hij wees zijn vriendin aan.

    -
    'Ik vind het goed,' antwoordde Mia. 'Als we alvast wat contacten leggen voordat we op kamp gaan maakt dat de driedaagse vast leuker!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Gewoon, bij de rest hier. Hoel Jordy wel in een andere klas zit.' Jamie keek om zich heen maar zag bijna niemand die ze herkende. Sommigen had ze wel gezien maar niet gesproken, en er waren enkelen die ze echt gesproken had.
    'Dan denk ik dat ik in een andere klas zit,' zegt Jamie. Ze wou nog iets vragen maar wist alweer niet wat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    'Gewoon, bij de rest hier. Hoel Jordy wel in een andere klas zit.' Jamie keek om zich heen maar zag bijna niemand die ze herkende. Sommigen had ze wel gezien maar niet gesproken, en er waren enkelen die ze echt gesproken had.
    'Dan denk ik dat ik in een andere klas zit,' zegt Jamie. Ze wou nog iets vragen maar wist alweer niet wat.


    Zou je de opmerkingen van het andere personage niet steeds in je eigen stukje willen herhalen? (; wij zetten alle verhalen in Word zodat we het nog na kunnen lezen ooit, en als je die dingen steeds herhaalt, sluiten de stukjes niet mooi op elkaar aan! ;p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain