• Hooi,,
    Nja ik ben dus bijna jarig, en ik heb geen idee wat ik zal vragen xD
    Vooral het 'hoofdcadeau' is een probleem. Alles wat ik nodig heb en veel gebruik, heb ik al, al op vorige verjaardagen gekregen o.o
    Net al op bol.com gekeken naar iets nieuws voor mijn pc, maar niet iets waarvan ik zeg: Ja, dat heb ik nog niet!

    Heeft iemand een idee? :)
    btw, een mp3 ofzoiets hoef ik niet ;)

    Okee, umm.. geen idee. Ik zit met hetzelfde probleem elke verjaardag, dus toen ben ik de laaste keer maar gewoon uit geweest en hebben mijn ouders het geld voor (kan even niet op het woord komen) bij de ingang gedokt, zodat ik alleen de drankjes hoefde te betalen van 1,70 a 2 euro per muntje =='


    Elegance is refusal.

    Op 23 maart word ik 15 :)


    -15 maart 15 maart, ik verjaard voor jou (':-
    Solli moest eruit :')

    Boeken: ben lid van de bieb, alleen twilight boeken koop ik maar moet dus nog even wachten voor deel 3,
    cds: luister ik al op youtube
    geld: Van mijn ouders nog nooit geld gekregen voor me verjaardag, ook als ik er om vroeg.

    Wat is een parnoia dinges?


    http://images.google.com/images?q=paranoia%20dolls&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Een webcam!!!!!!!!!!


    Geniaal toch? (A)

    Haha, grappig Es:)

    Je moet een teletubbie vragen! Of een bandshirt van je favo band.


    You move me ......... Kurt

    Marktplaats vind mijn pa niet zo veilig, en van mijn favo band moet het meestal uit amerika komen o.o Er is daar trouwens weinig van te vinden:\

    [/zeurzeur] ja ik heb echt al na gedacht, ik weet het gewoon niet xD

    Hmmm vraag een computerspel :Y)
    GTA of Need for speed^^
    (obsessed geweest is)


    If you had never come out of the blue, I would've stay