• Hello,
    Ik en mijn groepje van Aardrijkskunde zitten met een nogal enorm groot probleem. We zijn namelijk nu op school bezig met een project over verschillende culturen. Charlotte, Violette en ik vormen samen een groepje en doen ons project over De Zulu's.
    Het probleem is nu dat we morgen het eerste uur ons project moeten inleveren, en het moet twintig bladzijdes lang zijn. We hebben er nog maar acht, waarvan de titelpagina er één is.
    Ik zie het niet zitten om voor morgen nog dertien pagina's te gaan maken over een volkje dat in het Zuiden van Afrika leeft en hun land "KwaZuluNatal" noemt.
    Mijn depressiviteit neemt op dit moment met grote maten toe.

    Bedankt voor het lezen.


    rules don't stop me

    Groot lettertype
    Heel veel plaatjes
    Maak het verhaal langer, gewoon een stuk aanlullen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Toch doen, het is je plicht en het is je eigen schuld waarschijnlijk dat je zo laat bent. Groot schrijven en ook nutteloze informatie erin zetten.


    Life is hard and then we die

    Aahw, Jollerd. <3
    Ik moest tegen vandaag een hele diapresentatie maken enzo, moest er gister nog aan beginnen. Het was net op tijd afgeraakt.
    Als je nu zorgt dat het 15p lang is, zul je niet zoveel puntenaftrek krijgen, niet?

    Groot lettertype
    Heel veel plaatjes
    Maak het verhaal langer, gewoon een stuk aanlullen


    We can only learn to love by loving.

    Groot lettertype
    Heel veel plaatjes
    Maak het verhaal langer, gewoon een stuk aanlullen

    In onze 7 bladzijden die we al hebben, hebben we 14 plaatjes, een lettertype van 14 en we hebben gelult dat het gedrukt staat. De helft van ons verhaal is niet waar, of we zijn er niet zeker van.


    rules don't stop me

    Aw, dat suckt. ö
    Nja, veel succes ofzo.
    En een groter lettertype en veel foto's gebruiken helpt misschien om meer bladeren te vullen. xd

    1 pagina voor de inhoudstafel (ofzoo iets), en met thema/titel/... 1 bladzijde of als er een nieuw thema valt gewoon een nieuwe pagina nemen. En als je het opzoekt het Google dan kun je enorm grote teksten kopiëren van websites ^^ !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Aahw, Jollerd. <3
    Ik moest tegen vandaag een hele diapresentatie maken enzo, moest er gister nog aan beginnen. Het was net op tijd afgeraakt.
    Als je nu zorgt dat het 15p lang is, zul je niet zoveel puntenaftrek krijgen, niet?

    Ik hoop het. Ik moet er morgen ook nog een presentatie over maken, en ik weet alleen dat ik het over de Zulu's doe. Meer weet ik niet over dat volk.


    rules don't stop me

    alles heel gedetaillerd vertellen; plaatjes erbij. en voorbeelden noemen van van alles.


    it's cool to know nothing.

    Lettertyp EXTRA groot.
    Volproppe met bullshit.
    Plaatjes erin stoppen
    en als het toch niet lukt SMOES verzinne. :P

    Lettertyp EXTRA groot.
    Volproppe met bullshit.
    Plaatjes erin stoppen
    en als het toch niet lukt SMOES verzinne. :P

    Ik ben nu bezig op het zinnen van een goede smoes. Inderdaaaad ja!


    rules don't stop me

    (...)
    In onze 7 bladzijden die we al hebben, hebben we 14 plaatjes, een lettertype van 14 en we hebben gelult dat het gedrukt staat. De helft van ons verhaal is niet waar, of we zijn er niet zeker van.

    Stuur mij maar een stukje, ik maak er wel een lulverhaal. Ik heb toch niks beters te doen. Dit doe ik 2 keer per maand op school :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.