• Altijd als ik naar school kom met wat aparte kledij, zitten altijd de jongens te zeggen van: 'Anneli wat hebt ge nu weer aan.' Gisteren was het ook alweer van dat. Toen ik een rode kousenbroek met een sloderachtig kleedje erover droeg. Waren ze weer eens van die reactie's aan het geven. Dat is echt wel een deuk in mijn zelfvertrouwen.
    Weten jullie tips misschien?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Negeer, negeer, negeer :'D Bouw zoals mij een muurtje [/yesh het mijne is bijna af!] zodat er geen negatieve reacties meer jou kunnen raken. Echt, het helpt en de mijne is bijna af (:
    *Kledingstijl

    Negeer het. De hele school vind mijn kleding lelijk. En om eerlijk te zijn. Ook daarom trek ik het aan. Lachen toch. Laat hun maar lekker staren en over je praten.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Zeg dat jij tenminste je eigen stijl durft te uiten en dat jij niet zo een meeloper bent.


    A. ikmisje.

    zet je grote mond tegen hun open en probeer ze uit te lullen x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    negere negere negere x) die zoeken gebreken in andere omda ze niet over zichzelf tevreden zijn xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Doen ze bij mij ook altijd hoor. Probeer het gewoon te negeren. Ik merk het zelfs vaak niet meer. Dan loop ik met mijn vriendinnen door de gang en roept een van mijn vriendinnen ineens 'wat is u probleem of zo? Kakluis!' en dan kna ik nooit volgen duzz vraag ik 'huh? tegen wie had je het nu?' Antwoordt zij: 'tegen de die, ze waren je aan het uitlachen!' Zie je, in het begin gewoon zooooo fel proberen negeren en daarna merk je het vanzelf niet meer.


    Live for something or die for nothing

    Negeren, ze vinden dat ik er als een emo bij loop, nou dan maar, ik vind dat ik er leuk uit zie en als zij dat niet accepteren dan kunnen ze lekker opkakken ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Negeer gewoon ;)


    Your fingerprints are on my heart.

    Tieners hebben een bijzonder laag tolerantieniveau. Kortom: zeikers!
    Het duurt even, maar je leert er schijt aan te hebben ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Doen ze bij mij ook altijd hoor. Probeer het gewoon te negeren. Ik merk het zelfs vaak niet meer. Dan loop ik met mijn vriendinnen door de gang en roept een van mijn vriendinnen ineens 'wat is u probleem of zo? Kakluis!' en dan kna ik nooit volgen duzz vraag ik 'huh? tegen wie had je het nu?' Antwoordt zij: 'tegen de die, ze waren je aan het uitlachen!' Zie je, in het begin gewoon zooooo fel proberen negeren en daarna merk je het vanzelf niet meer.

    Whahaha :'D Kakluis. Oh prachtig gewoon! Die onthou ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon zeggen:

    Alsof jij zo'n vette style heb! Not dus f*cking nurdo!

    Ze lopen tegen mij de hele tijd te zeiken over het feit dat ik een all star schoentje aan de rits van me jas heb hangen. Zeggen ze: Heb je de schoen van je kind aan je jas ofzo?

    Dan zeg ik: Gozer ik neuk altijd veilig dus kids heb ik niet!

    Maar binnenkort komt dat rood witte poppetje van Sultana eraan maar dan sleutelhangervorm (A).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Negeer het,K'heb precies het zelfde :Y)

    Negeren of terug reageren.


    Love is love,no more than that.

    als ze het niet leuk vinden, des te meer mensen kunnen er wel van genieten.


    hoi.

    gewoon niet naar luisteren..
    en weetje..ik dat ze het cool vinden dat jij dat durft en hun niet!:Y)