• ja mensen er is een nieuwe game op de markt afkomstig van China, en het overtreft deze keer echt alles, er zijn al spelletjes die de bedoeling hebben zo veel mogelijk Joden te doden, of waarin je gewoon mensen moet doden, maar deze overtreft gewoon alles

    In dit nieuwe spel is het de bedoeling een vrouw te verkrachten! en als je het 'goed' doet mag je ook haar dochtertjes verkrachten, en als je dat ook nog eens goed afhandelt heb je zelf recht op een groepsverkrachting! In het spel kun je de vrouw en haar dochtertjes ook zien huilen. Komaan zeg, waar gaan wij heen in deze maatschappij om zo'n games te onwikkelen en te spelen! Als ik ooit iemand ontmoet die dat spel speelt, echt waar, veracht ik hem!


    Ik vind dat het er de laatste tijd echt overgaat, als je de kranten gewoon even leest. Het staat vol met zulke dingen :s

    ziek

    Doe de link eens, ik ga die game zo hard boycotten


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb hem zelf gevonden: http://www.zita.be/business/nieuws/295833_verkrachtingsvideogame-rapelay-schokt-de-wereld.html


    No growth of the heart is ever a waste

    iew gewoon, wie vind dit nu uit, zieke geesten


    We are only a moment.

    die mensen zijn gewoon niet normaal.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Indeed, er is een verschil tussen gestoord en.. ziekelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ziek.


    Dat is het juiste woord ervoor.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Liever dat dan dat ze het echt doen, maar het is echt niet normaal...:S


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, wtf.
    Gezellig, en dan worden mensen verslaafd aan dat spelletje omdat het zo leuk is, gaan ze in het echt ook nog mensen verkrachten. :'o


    None but ourselves can free our minds.

    dat ze da dan nog op de markt brengen --'
    zielegerds


    Keep calm and love Zayn Malik =)