• Vanmiddag bij Duits... :'D toen zei onze lerares: 'Ik heb hier geen zin meer in. Ik ga nú weg, en als jullie les willen, halen jullie me maar op.' En toen liep ze gewoon weg XD
    Maar na 20/25 minuten ofzo kwam ze wel weer terug. Maar dat was grappig.

    Jullie ook ooit zoiets gehad?

    Whahahaha :')
    Nee.
    Helaas niet ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Neee. :'D

    Nee, gíngen de leraren maar weg ><

    Omg, zoiets hadden wij ook. we wouden niet naar haar luisteren,Werd ze gestrest,ging ze op de gang staan afkoelen , :Y) Dat was ook wel lollig! =']

    x


    Sometimes it's best not to care.

    ongveer.Maar bij ons liep de leerkracht weg van het lachen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    nee dat niet maar ik heb 7 lessen per week van mijn mentor en dan zegt ie vaak:ik heb geen zin om ls te geven,jullie mogen gaan en dan hebben lekker een uurtje vrij:D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hha :']
    onze leerkracht nederlands 2 jaar geleden, ging ze gewoon even tijdens een grote test koffie drinken en bellen in de leraarskamer x'D

    well. Onse klas heeft eens 2 leraren overspannen gemaakt xD

    En ik heb me kapot gelachen,


    I solemny swear i am up to no good

    nee ;D


    -

    Nee, meestal zijn het de leerlingen die weg gaan.


    BAM!

    Ja!
    Toen waren we allemaal zo hyper, dat ze huilend naar de directeur liep ='D


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Zo vaak gehad toen ik nog op de middelbare zat x'D Onze klas was niet zo lief, dus of de leraar ging weg of wij xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, Nederlands leraar gooit jóu eruit. Maar er niks aan de hand, zolang je de les maar niet verstoort.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, zo vaak. Alleen 1 keer was het echt erg, dat was by myn wiskundeleraar. We waren heel druk enzo en toen riep hy 'Wat een tyfus klas zyn jullie zeg. Ik ben jullie he-le-maal ZAT! DOEI!' en toen liep hy weg en hadden we 2 weken geen les meer van 'm XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    me lerares frans die ging ook een keer weg maar die kwam niet meer terug toen kwam me mentrix en toen moesten we er met ze allen over praten in die volgende les frans omdat ze echt neit meer terug wou Xd


    /