• er zijn al veel topics over volgens mij. Ik heb een vraag. klopt het dat er 2 meisjes dood zijn gegaan, nadat ze de prik hebben gekregen? een vriendin vertelde het mij namelijk.


    EGYPTIAN GOD

    ONZIN!!! Hou nou op geloof je het zelf serieus? Je word ingeënt om NIET dood te gaan.


    Life is hard and then we die

    neen, damn, zoek de andere topics op? echt irri dat er zoveel topics over geopend worden om hetzelfde te zeggen/vragen


    -

    Kan wel,ik heb het gelezen.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Misschien omdat ze zelfmoord pleegden.


    None but ourselves can free our minds.

    er zijn al veel topics over volgens mij. Ik heb een vraag. klopt het dat er 2 meisjes dood zijn gegaan, nadat ze de prik hebben gekregen? een vriendin vertelde het mij namelijk.


    Ja die zijn eraan dood gegaan, 4 meisjes.
    2 in Spanje aan een niet goed gereinigde naald, aan AIDS.
    En 2 in Amerika, maar die stoffen zijn eruit gehaalt, zodat er geen meisjes meer doodgaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ONZIN!!! Hou nou op geloof je het zelf serieus? Je word ingeënt om NIET dood te gaan.


    uhhh jou zin klopt niet helemaal :P We leven om dood te gaan en iedereen gaat toch een keer dood dus je word nie ingeënt om niet dood te gaan XD


    Special Love <3

    ONZIN!!! Hou nou op geloof je het zelf serieus? Je word ingeënt om NIET dood te gaan.
    Ja, dat dacht ik dus ook. Maar er zijn allemaal dingen op het nieuws geweest hoor ! meestal klopt het nieuws wel.. denkikzoo. :X


    EGYPTIAN GOD

    Nee, en hier wilden we ook geen topics meer over zien.
    Slotje.


    Bored.