• Ik heb NU NU NU liedjes nodig om eens goed te huilen..
    Waarschijnlijk is hier al 'n topic over.. Sorry dan. :$ Echt sorry!
    Maar zou j alsjeblieft n paar enorme huilliedjes kunnen zeggen? Kheb ze nodig..

    Dankjewel! (H)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Waarom wil je eigenlijk per sé huilen? Huilen is niet iets wat je echt moet wíllen, dat gaat vanzelf. Daar hangt een emotionele betekenis aan. Ik vind niet dat andere users jou dan liedjes kunnen gaan sturen, die voor (sommige) hun, want voor iedereen ligt het weer anders. Wat mensen bijvoorbeeld aan 'My Immortal' 'emotioneel' vinden, hoef jij niet te vinden.
    Dat is mijn mening, sorry. (:


    -

    Waarom wil je eigenlijk per sé huilen? Huilen is niet iets wat je echt moet wíllen, dat gaat vanzelf. Daar hangt een emotionele betekenis aan. Ik vind niet dat andere users jou dan liedjes kunnen gaan sturen, die voor (sommige) hun, want voor iedereen ligt het weer anders. Wat mensen bijvoorbeeld aan 'My Immortal' 'emotioneel' vinden, hoef jij niet te vinden.
    Dat is mijn mening, sorry. (:

    en de mijne.


    Your fingerprints are on my heart.

    Slipped away- Avril lavigne of Save you vn Simple plan.


    A. ikmisje.

    en en en maria mena just hold me & fragile


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    The Red Jumpsuit Apparatus - Cat and Mouse. Of je moet Your Gardian Angel hebben van hen. Zelf word ik vaak erg ontroerd bij Famous Last Words van My Chemical Romance. Ook I'd Hate To Be You van Mayday Parade ligt bij mij erg gevoelig. Hoop dat je hier wat aan hebt. (:


    WANNA FUCK?!

    Haru Haru - Big Bang <3

    Slipped Away en When You're Gone van Avril Lavigne misschien?Ik kan nu even niet andere liedjes bedenken.


    Cómo no te voy a querer..

    This Is A Call - Thousand Foot Krutch

    I don't wanna hurt - anouk


    I want my bloody cheese now!^^

    Secondhand Serenade - It's not over
    Secondhand Serenade - Your call
    Secondhand Serenade - Fall for you
    Secondhand Serenade - Why
    Secondhand Serenade - Awake
    Flyleaf - Broken wings
    Martina Mcbride - Concrete angel
    Twarres - She couldn't laugh


    I don't need words to feel those lips.

    Omg, dat vind ik afentoe wel eens lekker, om superhard te huilen![/Bij een liedje.]

    Ave Mary A - P!ink.
    Don't Jump - Tokio Hotel.
    All Around Me - Flyleaf.
    Sophie - Eleanor McEvoy.


    everything, in time

    Robert Pattinson-The meadow
    Simple Plan-Save you

    Bedoel je dat piano liedje? Die is niet van Robert Pattinson maar van Yiruma... dat zou eerst Bella's Lullaby worden, maar heeft het niet gehaald. Die is nier van onse Rob Patzz^^


    -

    But ff on-topic:
    Avril Lavinge - When you're gone


    -

    (...)
    Bedoel je dat piano liedje? Die is niet van Robert Pattinson maar van Yiruma... dat zou eerst Bella's Lullaby worden, maar heeft het niet gehaald. Die is nier van onse Rob Patzz^^


    Uhmm. Kan :'D Maar je vind het wel onder Rob Patz (': Zo heb ik he toch gedownload n_n'

    Waarom wil je eigenlijk per sé huilen? Huilen is niet iets wat je echt moet wíllen, dat gaat vanzelf. Daar hangt een emotionele betekenis aan. Ik vind niet dat andere users jou dan liedjes kunnen gaan sturen, die voor (sommige) hun, want voor iedereen ligt het weer anders. Wat mensen bijvoorbeeld aan 'My Immortal' 'emotioneel' vinden, hoef jij niet te vinden.
    Dat is mijn mening, sorry. (:

    Jha sorry maar ik heb gwn ff echte huilliedjes nodig.. Sorry hoor, ik ben ook liever vrolijk. Maar nu ben 'k dat gwn ff niet. en ik zeg toch niet dat ik elk liedje dat hier word gezegt ook emotioneel vind? Ik had gwn geen inspiratie voor emotionele liedjes dus .. Sorry hoor.. :S


    I'll need a little more luck than a little bit.