• Heyhey,

    Ik ben op dit moment bezig met een drama, romantisch, waargebeurd en fanfiction verhaal.
    Misschien vraag je je af 'fanfiction en waargebeurd?' , het is namelijk een deel van me leven dat ik schrijf.

    Ik wil dat het een fanfiction word maar ik zoek een meisje ofc.
    Wat ik liever niet wil is een cliche persoon zoals Ariana Grande, Gigi Hadid of Cara Delevinge.
    Meer zo'n iemand als Chloe Grace Moretz, niet al te populair over de hele wereld (volgensmij :$ )
    Ik hoop dat jullie gewoon wat namen kunnen achterlaten zodat ik kan kijken enzo

    xx Sophie


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Is het niet moeilijk een fanfiction te schrijven over een persoon waar je niets over weet/geen fan van bent? (:


    The soul needs autumn.

    @soarsa Ik ben van een paar mensen wel wat fan ja, maar ik gok dat niet extreem veel mensen deze kennen.
    Ik bedoel, je zag eerst alleen maar One Direction en 5 Seconds Of Summer in de top, niet dat ik er problemen mee heb maar veel andere verhalen zijn ook weggevaagd dan... Nu is het wel steeds minder. Misschien dat ik ook wel gewoon een verhaal start zonder bekende personen


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Hermione, Ginny, Molly, Bellatrix, Narcissa, Tonks, McGonagall :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lindsey Way(Ballato), Sarah Urie, Jenna Joseph, Hayley Williams idk of je hier iets aan hebt maar oh well


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Schrijf gewoon waar je over wil schrijven, cliché of niet.


    26 - 02 - '16

    Lekker doen wat je zelf wilt ze ik! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.