• hallo en alvast sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik kan het nergens anders kwijt.


    Ik heb een maand geleden een auto ongeluk gehad en ik heb ondertussen en 2 keer in het ziekenhuis gelegen omdat ik een zware hersenschudding en gekneusde schouder en rib had. En nu heb ik zo een 'vriendin' die in mn GB op netlog al zo twee berichtjes heeft nagelaten (http://nl.netlog.com/FirstBadHabbit/guestbook) en ik voel er me nog slechter door en nu zei ze op msn "ah ge leeft tog nog, stopt me uw komedie echt...tis iedereen beu!"
    en ik moet nog minstens 1 à 2 weken thuisblijven en ik heb echt géén zin meer om naar school te gaan

    iemand raad? mijn moeder zegt dat ik het me niet zo moet aantrekken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

    ten 1ste sterkte O.O
    lucky your alive n_n
    en dat kind is gewoon jaloers omdat je nu zoveel aandacht krijgt denk ik


    dankje ;) en ja mss wel...

    (...)

    dankje ;) en ja mss wel...


    ik denk het eerlijk gezegt wel
    waarom reageer je anders zo dom >.<


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    ik denk het eerlijk gezegt wel
    waarom reageer je anders zo dom >.<


    géén idee, maar mijn mama zei zo je moet het maar ongeveer 2 maandjes meer volhouden en dan ben je van hun af dus... nog 2 maanden?!

    (...)

    géén idee, maar mijn mama zei zo je moet het maar ongeveer 2 maandjes meer volhouden en dan ben je van hun af dus... nog 2 maanden?!


    gaat sneller dan je denkt geloof me ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    gaat sneller dan je denkt geloof me ^^


    ja hopelijk, allesinds al bedankt om te lezen enzo, ;) het is best wel hard ik heb maar 2 vriendinnen gezien en 2 gehoord maar aan de andere kant ook goed om te weten dat ze alleen maar om me gaven omdat ik bij het 'popu-groepje' hoorde

    (...)

    ja hopelijk, allesinds al bedankt om te lezen enzo, ;) het is best wel hard ik heb maar 2 vriendinnen gezien en 2 gehoord maar aan de andere kant ook goed om te weten dat ze alleen maar om me gaven omdat ik bij het 'popu-groepje' hoorde


    O.O
    das hard!
    ik en mn vrienden hebben van ons groepje de popu groep gemaakt x']
    we are to real to be real !


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    O.O
    das hard!
    ik en mn vrienden hebben van ons groepje de popu groep gemaakt x']
    we are to real to be real !


    Leuk!
    Ik ga blij zijn als ik volgend jaar op de kunstschool zit en kan ik nieuwe vrienden maken échte.

    (...)

    Leuk!
    Ik ga blij zijn als ik volgend jaar op de kunstschool zit en kan ik nieuwe vrienden maken échte.


    kunst school hip !
    ik wens het je toe :]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    kunst school hip !
    ik wens het je toe :]


    dankje :)

    sorrie,
    ik kon het niet laten een reactie toe te voegen :X
    ze heeft het nodig :X

    pfff flauw van der :s


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    sorrie,
    ik kon het niet laten een reactie toe te voegen :X
    ze heeft het nodig :X


    neee :Owa heb je gezegd?