• "An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life"




    Hoera, het is weer zover! NaNoWriMo is ondertussen een paar maanden voorbij, maar leg jullie laptops/pennen/typmachines/inspiratiehersenen niet neer, want het is tijd voor... camp NaNo!
    Whet, waar heb je het over?
    Camp NaNoWriMo is een soort light-versie van de echte National Novel Writing Month (in november). Tijdens camp NaNo is het weer de bedoeling om zoveel mogelijk woorden te schrijven, maar deze keer kies je je eigen doel. We gaan dus niet allemaal voor de illusoire 50.000, maar elk voor ons eigen woordenaantal.
    In tegenstelling tot de echte NaNo, gaat Camp NaNo zowel in april als in juli door.

    Hoe kan ik meedoen?
    Gewoon door je aan te melden op de site, campnanowrimo.org. Je kan ook in dit topic melden dat je meedoet en dan zet ik je op de lijst.

    Maar hoe zit het dan met die cabins?
    De site van camp NaNo biedt cabins aan, oftewel: schrijversgroepjes. In je cabin kan je elkaar motiveren om verder te schrijven; melden hoe ver je staat in je schrijf-proces of gewoon vertellen welk brood je at. Een beetje een mini-Q dus. In één cabin zitten maximum 20 schrijvers.
    Als jullie het zien zitten, kunnen we onze eigen privé cabin maken!

    Campers:
    (Username op Q / Username op NaNo / titel verhaal / doel)
    - J0Y / Philyra / Vruchteloos / 20K
    - Sterrennacht / Annataart / Donker / 20K
    - tubbietoost / Irmiej / een nieuw begin / 20K
    - Square / Squares / Naamloos solarpunk experiment / 50k
    - Shuri / FlTZHERBERT / Meerdere dingen / 30k
    - Napels / MayLynn / Demi / 50K
    - Kanda / Ruskow / Koningin van Vuur / 15K
    - Wiarda / Wiarda / Heroes and Suckers (and Everything in Between) / 40K
    - Effy_Stonem / Iratyr / Titelloos / 50k
    - Phoebus / Enjoltaire / nog te bepalen / 10K
    - HiddIeston / Elladan / Luotisade III / 50K
    - Tactician / Kardia / Al Duurt Het Duizend Jaar / 40K
    - Hephaistion / Delahaye / Athanatos / 10K
    - Corday / Peblesse / Vervolg Stilte voor de storm / 30K
    - belivet / belivet / Fade away / 25K
    - SonOfGondor / DonkerRood / Selkie / 20K

    Cheerleaders:
    - Wasikowska

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 11:53 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leuk! Deze keer zal ik me actief inzetten om aan mijn SOTY-inzending te werken.

    Zee // Annataart // Donker // 20K


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mt omdat ik mn username op die site niet meer weet haha, ga hem straks zoeken


    i wanna die with you once or twice.

    Hmm. Ik weet nog niet of ik mee ga doen. Misschien voor 10/15K ofzo. Dat haal ik sowieso.


    The truth is out there.

    Hmm... ik twijfel een beetje. Ik heb mijn SOTY project, maar ben ook een dungeons&dragons campaign aan het voorbereiden. Al kan ik daar geen 10k aan schrijven, gezien dat ook veel maps tekenen is en NPCs maken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik wil sowieso meedoen =)

    Tubbietoost/Irmiej/een nieuw begin/20k

    Ik wil als er een cabin komt graag in de cabin <3

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 18:43 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ohhh, yes, ik doe definitief mee! Ik heb al een poosje plannen voor een solarpunk OP verhaal waar ik nog steeds niet echt aan ben begonnen, en dat zou hier perfect voor kunnen zijn (al is het niet onmogelijk dat ik uiteindelijk de dag van tevoren besluit toch nog iets compleet anders te schrijven, want die neiging heb ik soms). Voorlopig is mijn doel 50k, want ik denk dat ik wat ambitie nodig heb. *O*

    Oh, en als iemand een cabin start, wil ik er graag in!

    Square / Squares / Naamloos solarpunk experiment / 50k


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shuri / FlTZHERBERT (I is een L) - Meerdere dingen - 30k


    --

    Even MT, want ik wil wel mee gaan doen. Ik heb die schop even heel hard nodig, haha.


    Stenenlikker

    Napels / MayLynn / comming soon... / 50K


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik moet ook echt weer dringend gaan schrijven. Het is al veel te lang geleden.

    Kanda / Ruskow / Koningin van Vuur / 15K


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ^ Kan het zijn dat jullie nog niet zijn ingelogd op de camp nano site? Tot nu toe vond ik alleen Inge/Squares en FITZHERBERT daar om uit te nodigen in de cabin :/

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 10:47 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh joe ik ga ook meedoen, maar geen idee nog met hoeveel. Mijn username is daar ook Wiarda.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Effy_Stonem / Iratyr / Titelloos enzo / 50k

    maar eerlijk gezegd snap ik nog steeds geen peer van die site :''D


    i wanna die with you once or twice.

    Effy_Stonem schreef:
    Effy_Stonem / Iratyr / Titelloos enzo / 50k

    maar eerlijk gezegd snap ik nog steeds geen peer van die site :''D


    Het grootste deel wijst zichzelf wel uit als je een beetje blijft rondklikken. Ik ben in het begin ook iedere keer weer in de war. (nerd)

    Of is er iets specifieks waar je op vastloopt? Samen komen we er vast wel uit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga dit jaar weer eens een poging wagen. :Y)

    Phoebus / Enjoltaire / nog te bepalen / 10K
    EDIT: en ik wil graag in de Q cabin hehe

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 12:16 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.