• Vriendinen die jaloers zijn,, omdat je niet aleen met hen bevriend ben, maar meer vrienden heb dan aleen zij?
    Mijn Bff die ik al zins groep 3 heb, die is stik jaloers waneer, ik met iemand anders praat dan aleen met haar! ><
    Ik word knettergek van dat kind!

    Owjha en andere komen niet opdagen op je verjaardag.. en vergeten hem zelfs!!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nee gelukkig niet want ik heb haast geen vriendinnen op school ><

    nee gelukkig niet want ik heb haast geen vriendinnen op school ><
    .0
    Ik dus ook niet, en die ik heb zijn gestoord ><
    EN zijngeen egte vrienden, aleen die kindjes waar je op sgool me samen ben..
    *een sgatje uitgezondert*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hmm ik denk het?
    wat heb je aan vrienden die jaloers zijn >.<
    sorry ik kan daar zo niet tegen,jaloerse mensen bah.
    praat gewoon met haar en zeg dat je het irritant vind das beter dan het hier neer te gooien.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Toen ik voor het eerst naar het middelbaar ging, had ik een tof iemand ontmoet. En daar was een vriendin ook jarloers op. We waren altijd met 4. Maar ineens nog met 3 omdat iemand naar een andere school ging. Die ene had me toen maar buitengesloten. x] De andere ging een jaar later ook naar een andere school. Dus was ze alleen. En ik heb een nieuwe vriendengroep, waarmee het beter klikt. =D
    Maar bij levensloop hadden we gezien, dat het vrij normaal was. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    zeg haar dat ze je vrij moet laten om met anderen om te gaan en af te spreken,maar dat zij toch altijd jou beste vriendin blijft,en er niemand tussen jullie 2 komt.

    xx


    everybody needs a song.

    zeg haar dat ze je vrij moet laten om met anderen om te gaan en af te spreken,maar dat zij toch altijd jou beste vriendin blijft,en er niemand tussen jullie 2 komt.

    xx

    Dat heb ik zo vaak gezecht.. Ik had laats zoon Ruzie met een meisje dat heel veel voor me betekend,, ent oen werd dat kind dus boos,, en boging meteen van,, Ja en ik dan.. ik ken je al vanaf groep 3 blhablha blha >< En dat snap ik dat niet, want die Ruzie had egt niks met onze vriendschap te maken..
    En nu zit ik best wel met mezelf in de knoop. maar daar praat ik heel veel met zoon vriendin van me over.. maar dat kind snapt dan niet, dat ik niet eerst naar haar was gegaan.omdat ik haar al langer kende ><
    Terwijl ik daar ddus genoeg redene voor heb.. want dat kind denk alleen maar aan zigzelf. en boeit het dus niks over wat er met mij aan de hand is. alles moet dus om haar draaien..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ken meer mensen die zo zijn ;]
    mijn vroegere BF was ook zo ;]
    maarjaa.. nu is niemand in mijn vrienden kring zo (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik hou neit zo van mensen die snel jaloers zijn gelukkig heb ik neit dat soort vriendinnen en vrienden


    /

    Jup, ik heb een vriendin en die wordt echt bijna boos als ik eens een les niet naast haar zit:S


    I am an idiot, I move.

    Bwa, ongeveer. Bij mij is het eerder dat ik hoor van vriendinnen dat de andere tegen andere vriendinnen heeft gezegt van 'Ik vind dat zij zo veel bij haar is en niet bij mij.'
    Eerlijk: Ik vind het kinderachtig. Come on, grow up ofzo.


    Tanya is de beste.

    Mijn vroegere BF was ook zo (;


    -

    Nee. Ik heb twee beste vriendinnen: Mijn tweelingzus en een meisje waarmee ik vanaf het eerste kleuterklasje bevriend ben (dat is nu al .. 13 jaar ofzo). Ik en mijn zus praten vaak met anderen waar onze vriendin niet bij is, maar zij praat ook met anderen van haar klas zonder ons. Maar, we zijn nog nooit daarvoor jaloers geweest. Misschien heeft jouw vriendin gewoon een aandachtstekort ofzo..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Mijn vriendinnen hebben ruzie met elkaar, en ik sta er maar een beetje tussen, dát is ook kut :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Omg, Ben ik nie alleen. Een vriendin van mij was dus aan het zagen dat ik eens 1 keer bij een ander stond --' man. kan ik eraan doen da niemand haar af kan?


    I believe in music the way some people believe in fairytales.