• Ik zit altijd op geen stijl.. Leuke site ze schrijven op een leuke manier het nieuws maar toen ik dit opgestuurd kreeg van iemand vond ik het te ver gaan.. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/nu_officieel_tokyo_hotel_beter.html

    HET IS OUD I KNOW, MAAR IK KREEG HET OPGESTUURD VIA IEMAND

    Is grappig om te lezen dat iedereen een andere mening heeft x3

    Dit is gewoon te stom!!
    Domme kinders!!!


    Real music is hidden behind the notes

    :Y)

    Zielig.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind het best kloppen sommige dingen. Maar het is en blijft een mening.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zie de humor er van in?
    wat is daar zo raar aan, wat ze zeggen?

    Dat mangawijven gedoe was voor mij de druppel toen ik het las, dat ze nou wijven zeggen kan ik nog wel mee leven maar mangawijven ¬¬'

    Vind je t gek. Metallica is misschien wel goed, maar hun fans zijn van een oudere leeftijd dan de mensen die naar de ema's kijken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Eerlijk als ik het lees word ik misselijk. Ik word meestal misselijk van zo'n situaties. Wat is er mis mee dat je van meerdere banden houd of dat je van de ene band meer houd dan de andere band. Ooit zal er een band weer beter worden dan Tokio Hotel en dan gaan alle fans daar naartoe overlopen.


    You'll never dream alone. <3

    Wat een..

    Sorry hoor, hier zijn geen woorden voor te vinden.

    En ik ben het eens met Priceless

    >.<
    ja helemaal ..
    daar word ik nu is pist vn
    Laat iedereen naar zn eige muziek stijl luisteren ook al is dat Tokio Hotel!


    Your Butt is Mine!

    Da is er toch echt wel ovr ze


    Die hebben geen leven


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    wat een domme mesnen


    /

    ik kan echt boos om dit soort domme dingen worden man zijn ze wel goed bij hun kop ofzo


    /

    Vind je t gek. Metallica is misschien wel goed, maar hun fans zijn van een oudere leeftijd dan de mensen die naar de ema's kijken.


    Idd ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    geenstijl is leuk dikke gayscene daar xD

    NIET op fappen, travo waarvan je denkt fap fap = man


    BAM!

    Ik vind het eigenlijk best héél erg hilarisch, serieus. Like, een stel Duitse wijfen die doen alsof ze een stel Japanse mangawijven zijn, die doen alsof... Wahah, serieus, lach er toch gewoon om, zó erg is het niet hoor xd' And het klopt ook wel. Waar gaat de wereld naartoe als TH wint van één van de beste groepen, Metallica Ö