• Hallo dames en heren!
    De Guardians van de Bibliotheek zoeken Librarians!

    Voor een nieuwe Story zoeken Orichan en ik rollen.
    Hier heb je wat informatie
    Info Librarians


    Wat wij willen weten:
    Welke rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specialiteit/ interesses:
    Karakter:
    Extra’s:
    Met uiteraard een afbeelding van je rol.


    Beschikbare rollen:
    4 Librarians (het liefste 2 jongens, 2 meiden)
    Butler
    Badguys and girls
    More?

    Bezette Rollen:
    Flynn Carson ( the Librarian)
    Charlene ( Assistente van Judson en tevens ook mentor)
    Judson ( hoofd van de Bibliotheek en mentor van the Librarians)
    Gwen Nicholas ( ingevuld door HarleyQuin en is Guardian)
    Edward Nichols ( ingevuld door Orichan en is tevens ook Guardian)


    Wie heeft interesse?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    OMGOMG! Ja! Hehe, ik keek die films omdat Stana Katic erin meespeelde en ik ga ze binnenkort opnieuw bekijken denk ik. Maar als je rollen te kort komt, dan wil ik er wel ene doen, maar vooralsnog denk ik dat ik te weinig herinner om mee te doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    OMGOMG! Ja! Hehe, ik keek die films omdat Stana Katic erin meespeelde en ik ga ze binnenkort opnieuw bekijken denk ik. Maar als je rollen te kort komt, dan wil ik er wel ene doen, maar vooralsnog denk ik dat ik te weinig herinner om mee te doen.


    mag wel, je kunt het altijd proberen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    nog iemand interesse?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    I love the librarian (: En ik gilde het echt uit toen ik hoorde dat er een tv serie van is nu en ik wacht met smart op de nieuwste aflevering ^^ Flynn is awesome.

    Maar ik zal kijken wat ik voor jullie kan betekenen wat een rol betreft.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    I love the librarian (: En ik gilde het echt uit toen ik hoorde dat er een tv serie van is nu en ik wacht met smart op de nieuwste aflevering ^^ Flynn is awesome.

    Maar ik zal kijken wat ik voor jullie kan betekenen wat een rol betreft.


    Dat was ook precies mijn reactie!
    Ik vind het echt een awesome serie!

    Dat zou super zijn! Meerdere rollen mag ook hahaha :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DreamerN schreef:
    I love the librarian (: En ik gilde het echt uit toen ik hoorde dat er een tv serie van is nu en ik wacht met smart op de nieuwste aflevering ^^ Flynn is awesome.

    Maar ik zal kijken wat ik voor jullie kan betekenen wat een rol betreft.


    ER IS EEN SERIE VAN?!
    Awesome, de trailer ziet er nice uit en ik heb hem toegevoegd aan mijn favorieten, dus als ik ooit tijd heb ga ik hem zeker kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hebben ze een serie gemaakt?! *heavy breathing* Dat is zo cool!

    Ik wil wel een librarian bedenken.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    Hebben ze een serie gemaakt?! *heavy breathing* Dat is zo cool!

    Ik wil wel een librarian bedenken.


    thanks


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Patholoog schreef:
    (...)

    ER IS EEN SERIE VAN?!
    Awesome, de trailer ziet er nice uit en ik heb hem toegevoegd aan mijn favorieten, dus als ik ooit tijd heb ga ik hem zeker kijken.


    De serie is ook nieuw en afgelopen 7 december 2015 begonnen (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    De serie is ook nieuw en afgelopen 7 december 2015 begonnen (:


    Een serie uit de toekomst?! Cool. :P
    Grapje, ik ben blij dat ik hem zo bij het begin heb ontdekt in ieder geval. Hoe lang duurt iedere aflevering?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Een serie uit de toekomst?! Cool. :P
    Grapje, ik ben blij dat ik hem zo bij het begin heb ontdekt in ieder geval. Hoe lang duurt iedere aflevering?



    hahahaha 2015, knap zeg xD

    45 minuten ongeveer


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ugh, xD
    Dat van 2015 komt door school, want ik moet nu al dingen met een 2015 datum invullen en daar zat ik dus nog in toen ik dat typte (':

    Nee, Stiekem ben ik gewoon een tijdreiziger or i am a librarian... Your choice.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ugh, xD
    Dat van 2015 komt door school, want ik moet nu al dingen met een 2015 datum invullen en daar zat ik dus nog in toen ik dat typte (':

    Nee, Stiekem ben ik gewoon een tijdreiziger or i am a librarian... Your choice.


    Ik wist het. Niemand is zomaar fan van the Librians. Er zit altijd iets achter.

    @HarleyQuin, thanks.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh, ik vergeet steeds een rol te maken xD
    Zullen we anders gewoon een fan topic openen? Dan valt het gespam hier ook weg (;


    Credendo Vides

    Fantopic aangemaakt : Click on the magic keyhole~~~


    Credendo Vides