• Ik haat ze sirieus, want dan zit ik de rest van de dag vol. Je kan beter kleine porties eten, vind ik dan. Iemand oko een hekel aan vreetbuien?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb die vooral tijdens me examens en me regels. x]
    Hekel aan, maar ik kan er toch niks aan doen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eerlijk gezegd niet. Ik vind die wel fun. :X
    Behalve dat je er dan dik van wordt, maarja. xd'

    Arg, ik heb het al twee weken. Echt irritant. Ik krijg bijna niets meer binnen, maar heb zo'n zin in eten. [terwijl ik normaal bijna niets eet oO]


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb het heeeeel soms, en het is idd focking iritant en hatelijk x'D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik heb echt altijd in de winter vreetbuien..
    maar het gaat ook echt allemaal naar binnen, kom 's winters echt altijd faaacking veel aan.
    iemand ideeeen hoe je ervan af komt??


    ' Bombing for peace, is like fucking for virginity .

    Bij mij is het nu in het weekend niet normaal. Ik weet niet hoe het komt, maar het is like mijn maag is uitgerokken ofso. Ik eet veel in een keer en kan me like niet meer inhouden dan. En water drinken helpt dan absoluut niet oO


    Walkin' in line.

    ik heb daar ook hele erge last van :x maar ik weet niet wat ik eraan kan doen :[
    alleen ik blijf honger hebben :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    uhu, vreetbuien zijn k*t


    You're a star in heaven.

    Bij mij is het nu in het weekend niet normaal. Ik weet niet hoe het komt, maar het is like mijn maag is uitgerokken ofso. Ik eet veel in een keer en kan me like niet meer inhouden dan. En water drinken helpt dan absoluut niet oO

    Ja. Ik heb altijd op zondag vreetbuiten, de rest van de week kan ik me redelijk inhouden :P


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Ja. Ik heb altijd op zondag vreetbuiten, de rest van de week kan ik me redelijk inhouden :P

    Op school lukt me dat ook goed. Daar heb je geen hele berging om in aan te vallen :'D


    Walkin' in line.

    Ik heb enkel vreetbuien als ik mijn regels heb. Maar dan is dat vooral chocolade en snoep en dingen die dus veel suikers en calorien bevatten. ;D


    A. ikmisje.

    Ik heb soms ook die vreetbuien. xD
    Dan blijf ik gewoon vreten ook al zit ik vol. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Hrr, heel erg last van & ik haat het x_x ik kan er echt niet tegen =']


    Underdog, just look at the mess you made.

    I love them =] mijn mamsje zeikt al tijden dat ik meer moet eten en voilá een vreetbui à la minute.


    BAM!

    Ja, ik vind ze vreselijk.. Maar ik haat het feit dat ik haast geen vrije tijd heb meer. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.