• Bij mij op school sta ik bij een groep. We worden vaak emo genoemd terwijl we dat niet zijn. We zijn onszelf maar omdat een paar jaar terug wel op die plaats emo's stonden, en die zichzelf ook sneden worden wij nu ook zo genoemd. En dan vinden ze het raar als je ertegenin gaat van ik ben geen emo. Ik ben mezelf. En daar kan ik dus echt boos om worden!

    x

    ga dan op een andere plaats staan ?


    All was well.

    kan k me niet druk om maken.
    dat die mensen dom zijn is lekker hun probleem. niet het mijne


    The economy is suffering, let it DIE!

    nee, want ik zou niet weten waar en als we nou van plaats gaan veranderen dan gaan ze evengoed zeiken omdat we niet van utiterlijk veranderen. Ze herkennen ons zelfs al buiten school>.<

    Sla ze !! =')


    Niet geschoten is altijd mis..

    Sla ze !! =')

    of je likt hun wang. dat is minder agressief.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Negeren =]


    I don't need words to feel those lips.

    Wees blij, je bent zowel beroemd als berucht. Nu heb je het gemaakt :Y)
    Ga er vooral niet te erg op in, dan hebben ze alleen maar meer vuur om op te branden.
    Of noem ze gewoon 'vieze stinkende bleghh gothics?'


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    of je likt hun wang. dat is minder agressief.

    En het ergste is, ik zie dat nu helemaal voor me :X


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    En het ergste is, ik zie dat nu helemaal voor me :X
    Kom is hier met je wang (lol)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    En het ergste is, ik zie dat nu helemaal voor me :X

    het leukste is dan;; hun hoofd x'D
    ze zullen echt zo kijken O_o wtf did just happen?


    The economy is suffering, let it DIE!

    het groepje waar ik bij sta [alto's] worden ook voor emo uitgescholden, dan roepen ze zo van hey emo moet je je niet snijden? =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    wat een poephoofden. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kijk weetje.. en daarom snap ik mensen dus niet(ik ben ook een mens.. maar ik bergijp mezelf ook niet dusjaxD)
    Hun zijn zelf allemaal van die mensjes die achter elkaars reet plakken alsof ze vast zitten met 1 seconden lijm. Ze zijn bijna allemaal hetzelfde!
    oke..dat was overdreven maar poep.
    Je moet je er eigenlijk niks van aantrekken. Ik weet dat is lastig, maar misschien kan het ook leuk zijn om ze eens een keer heel goed terug te pakken^^
    maar daar kan je ook ruzie mee veroorzaken.. dusnouja.
    En ik snap ook niet dat er altijd gezegt word dat emo's zichzelf snijden.. dat slaat ook nergens op.
    maar weetje wat ik hier nou eigenlijk probeer te zeggen? xD
    dat: iedereen is anders, jij en je groep vrienden blijkbaar anders dat de rest bij je op school.
    Dat bewijst dat je niet zo bent als hun en dat jij je eigen leven lijd. Jij hebt dus geen 1 seconden lijm aan je reet hangenxD. Je moet er juist trots op zijn dat jij en je vrienden zo lang zichzelf kunnen blijven, whatever de rest zegt. Wees daar trots op! Ik bedoel.. wat is een wereld vol met mensen als iedereen aan elkaars kont plakt met die 1 seconden lijm waar ik het al eerder over gehad hebxD.
    Saai zeg je?
    idd mega saai.. Jij en je groepje(en zo vast nog heel veel andere groepjes op scholen) vleuren die saaie wereld op met je aparte gedoe. Dat is toch alleen maar beter?
    Dus laat die mensjes maar lekker lullen. Jij, ik en nog een paar weten dat wij leven zoals we dat zelf willen. met onze eigen uiterlijk, met onze eigen gewoontes. Dus dat ze je uitschelden omdat je op een bepaalde plek staat, Laat ze lekker gaan. Jij weet beter^^

    ik heb volgens mij weer een mega lulverhaal gehouden en dus ga ik nu stoppen want ik betwijfel het of je dit ooit wel gaat lezen xD
    xHoshi


    I Need To Shot Someone

    ga dan op een andere plaats staan ?


    BAM!