• Ja, met euromillons zijn er twee mensen uit heel Europa die alle cijfertjes juist hadden. De pot van €100,000,000 werd verdeel onder hun. Maar ja, maar nu dus mijn vraag, wat zou jij doen als je het geld had gewonnen? ^^


    Only losers can act the way you do

    Shoppen. Zwemmen in mijn geld. Een huis kopen. Twee auto's. Goede doelen blij maken en ervoor zorgen dat ik een geweldige volgende verjaardag heb.


    rules don't stop me

    een zwembad kopen xD haha dat zeg ik al sinds ik een kind was ... als ik de lotto win koop ik een zwembad x)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Shoppen. Zwemmen in mijn geld. Een huis kopen. Twee auto's. Goede doelen blij maken en ervoor zorgen dat ik een geweldige volgende verjaardag heb.

    En wat dacht je van "Eva de helft van mijn geld geven?"


    I recycle my thoughts.

    Een groot gedeelte op de bank zetten, zodat mijn kinderen en ik later niks te kort komen. Dan zou ik een huis voor mijn ouders kopen, en voor mezelf natuurlijk. Veel kleren en schoenen and that kinda stuff. En dan zou ik met iedereen die ik ken en JBfan is, naar een JBconcert gaan. :Y)
    *Zucht* back to reality. :'D

    :O op de bank zette !! Zodat die crisis opgelost word.
    & dan zie ik wel.
    Misschien eens op vakantie gaan. Onze pc late verzwaren. & Dan zo een klein beetje een nieuwe gsm kope, want de mijne trekt op niks & dan afwachte waar ik het voor nodig heb


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    En wat dacht je van "Eva de helft van mijn geld geven?"

    Knul, wat heeft dat voor zin? Ik neem jou toch al mee shoppen op mijn kosten, koop een huis voor ons tweeën, koop voor ons tweeën twee auto's en geef voor onze verjaardag het feest van ons leven. Ik deel alles wat ik doe toch met jou.


    rules don't stop me

    geld met mijn moeder verdelen zodat ze met pensioen kan gaan, zorgen dat de laatste dingen aan het huis gebeuren, naar canada gaan mijn familie zoeken, jacuzi, en vleugel...natuurlijk stort ik ook wat op goede doelen!


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    Knul, wat heeft dat voor zin? Ik neem jou toch al mee shoppen op mijn kosten, koop een huis voor ons tweeën, koop voor ons tweeën twee auto's en geef voor onze verjaardag het feest van ons leven. Ik deel alles wat ik doe toch met jou.

    Ooooooooooooooooooooooohja!
    Ik wil dan ook nog wel 15 honden.


    I recycle my thoughts.

    euh... ik weet niet. ik denk nix. op me rekening zetten. STEL JE VOOR. AL DIE RENTE :l. Je hoeft nooit meer te werken, want je rente inkomst per jaar is al gigantisch


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik verhuis naar Amerika. Dat sowieso. Eenmaal daar koop ik de grootste villa naast de villa van Britney Spears. ^^
    Ik koop een auto. Een eigen prive-vliegtuig.
    Daarmee ga ik naar alle modesteden en shoppen alsof mijn leven ervanaf hangt.


    -

    Bill overkopen. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Ooooooooooooooooooooooohja!
    Ik wil dan ook nog wel 15 honden.

    Ik wil er 48!


    rules don't stop me

    Ikzelf zou dan een reis naar Mauritius of de Malediven maken. Een desing huis van 2 miljoen euro (of meer) laten bouwen. Super veel kleren kopen. Super mooie en dure auto's kopen. Een privé-jet kopen. Een hond nemen. Tokio Hotel inhuren als wekker. Bodyguards nemen (:, ik voel me niet veilig met zoveel geld. Euhm... eigenlijk als doen wat ik wil maar dat gewoon niet kan omdat je er miljoenen euro's voor nodig hebt (:

    O ja, ik zet ook nog de helft op de bank, al die rente die je krijgt, stel je voor. En natuurlijk geef ik nog drie miljoen euro ofzo aan goede doelen :Y)


    Only losers can act the way you do

    Ik zou langs al de mensjes gaan die zo ver hier vandaan wonen :'D
    En een deel aan het goede doel geven
    En aan daklozen
    enenen ik stuur mijn heeeele familie op vakantie
    en dan ga ik met mijn vriendje op vakantie
    en ik ga ook met vriendinnen shoppen :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Heel blij zijn :)