• Ja, met euromillons zijn er twee mensen uit heel Europa die alle cijfertjes juist hadden. De pot van €100,000,000 werd verdeel onder hun. Maar ja, maar nu dus mijn vraag, wat zou jij doen als je het geld had gewonnen? ^^


    Only losers can act the way you do

    Hmmm een heel mooi huis kopen in Beverly hills.^^
    Oké toch maar niet.
    'k zie wel^^
    'k vroeg dat gisteren trouwens ook aan m'n moeder x'd Het eerste wat zij zou doen is haar ontslagbrief schrijven x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bill kope :Y)
    en dan, eeeuh nog is naar Amerika gaan ^^
    en dan Kooop ik een I Phone ^^
    en dan eeuh koop ik Freaky age ook nog is
    ^^ en eeeuh een huis ^^
    en groot huis met thuin ^^ en playstaion 3
    en als er dan nog over is , dan deel ik da me men Mama en Broer :Y)


    Your Butt is Mine!

    een biggie vette überparty geven.

    Hell yeah.


    BAM!

    nooit meer een baantje nemen xD


    /

    Mijn familie en vrienden mee op vakantie nemen om het te vieren. En dan een keer belachelijk veel kleren kopen. Ik zou veel geld gebruiken om te investeren in mijn toekomst, niet té groot huis kopen en daar met de mensch/mensen van wie ik hou gaan wonen. En ik zou mijn broer en zijn vriendin iets van 250.000 - 1.000.000 geven om te besteden aan hun nieuwe huis. En ik zou 100.000 euro wegzetten om cd's/nog meer kleren van te kopen.
    Ik zou denk ik, iets van 25.000.000 weggeven aan goede doelen, aan mensen die het nodig hebben. Zorgen dat kinderen in bijv. Afrika worden inentingen krijgen en aidsvoorlichting in derde wereld landen.


    Mew <3

    Weetje wat ik niet snap... Er wonen ong 16miljoen mensen in NL& de jackpot heeft volgens mij enkele malen bij de 30miljoen gelegen.
    Ik zeg; geef iedereen dan een miljoen, inplaats van iedereen in de maling te nemen& zo goed als áltijd de jackpot in Den Haag te laten vallen ¬¬

    iiiiiiiiiiiinderdaad.


    I recycle my thoughts.

    Ik zou eerst ongeveer een jaar niet geloven dat ik dat gewonnen zou hebben. Dan een jaar heel blij zijn. Dan een jaar niet weten wat ik ermee zou moeten doen... Nee.
    Ik zou eerst gewoon een week dus niet geloven dat ik dat gewonnen zou hebben en dan pas na gaan denken wat ik überhaupt ermee zou willen gaan doen. Na dat zou ik eerst naar Londen/New York gaan voor een goede opleiding en daar dus ook een appartement kopen (na mijn vwo dan). Daar zou ik dan een auto kopen enz. En daarna als ik een goede baan heb gevonden een huis kopen. En een deel doneren aan het goede doel, op vakantie gaan met familie/vrienden enzovooooort.


    I recycle my thoughts.

    Direct nr Finland verhuizen!( Familie woont daar)

    Op de bank zetten en aan wwf een deel geven


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Veel boeken kopen, veel cd's een laptop, iPod groter huis voor het gezin :'D eentje in Burggooi of zo en heel erg blij zijn en met zijn allen naar Amerika, Venetië, Londen, Florence en nog meer op vakantie en en en een deel geven aan een goed doel en ... op de bank zetten zodat ik later kan studeren waar ik wil, wonen waar ik wil en me niet zoveel zorgen hoef te maken :')
    EN... Naar Suriname gaan in de zomervakantie:Y) en misschien wil ik voor ons gezin wel een vakantiehuisje in Italië laten bouwen :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Winkelen:] En geld opzij zetten voor later enzo.

    Huis naast tom kopen xd.

    Weetje wat ik niet snap... Er wonen ong 16miljoen mensen in NL& de jackpot heeft volgens mij enkele malen bij de 30miljoen gelegen.
    Ik zeg; geef iedereen dan een miljoen, inplaats van iedereen in de maling te nemen& zo goed als áltijd de jackpot in Den Haag te laten vallen ¬¬
    Indeed >< Stomme pieps.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een heel deel aan de kant zetten, wereldreizen maken. En ook geld schenken aan goede doelen. En veel kopen waarschijnlijk wat ik wil. En heel blij zijn.

    Het gewoon bewaren en af en toe wat leuks kopen, geen gekke dingen iig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Huis naast Tom kopen. :D