• Dus ik had vrijdag ruzie met een meisje uit mijn klas. Ze noemde me een hoerenkind en dat ging iets te ver. Wat ik haar noemde zal ik maar niet zeggen, anyways.
    Nu heeft ze een Anti-hyve voor mij aangemaakt. Hoe bedoel je pathetic.
    Ik weet echt begod niet wat ik moet doen. Ik vind het echt dom, en zielig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    of; naar de pliesie
    of; 'dit is niet OK' knop
    =D


    Mew <3

    Je kunt het doorgeven aan de beheerders van hyves. Anti-hyves zijn namelijk verboden, dus dan verwijderen ze hem gewoon. Ga je in ieder geval niet verlagen tot haar niveau.

    Het is ook dom en zielig. En erg laag als het goed is kan je ervoor geschorst worden. Teminste bij ons op school 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kunt het doorgeven aan de beheerders van hyves. Anti-hyves zijn namelijk verboden, dus dan verwijderen ze hem gewoon. Ga je in ieder geval niet verlagen tot haar niveau.


    Dat zowiezo niet, dan moet ik me verlagen tot kleuterniveau.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is ook dom en zielig. En erg laag als het goed is kan je ervoor geschorst worden. Teminste bij ons op school 8D


    Bij ons niet. Als je een lerares hier 'Kankerhoer' noemt ben je amar 1 dagen intern geschorst. Gebeurde vorige week.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hahaha :'D
    Sorry, daar moest ik even om lachen, de zieligheidsgraad is gewoon te hoog. En wat NotYourFreak zegt, gewoon op de 'niet OK' knop drukken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gemeld :'D
    En dat te bedenken dat zij zich ooit een vriendin durfde te noemen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Bij ons niet. Als je een lerares hier 'Kankerhoer' noemt ben je amar 1 dagen intern geschorst. Gebeurde vorige week.

    Dat is slecht zeg. Naja geef de hyves aan bij de beheerder van hyves. Anti0hyves zijn namelijk verboden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat is slecht zeg. Naja geef de hyves aan bij de beheerder van hyves. Anti0hyves zijn namelijk verboden.


    Ik weet het x']
    Maar ik heb al aangegeven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wat een kutkabouter :X
    srry hoor maar dat soort mensen zijn freakin zielig


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    wat een kutkabouter :X
    srry hoor maar dat soort mensen zijn freakin zielig


    Achjoh, dat kind is niet goed in haar hoofd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Achjoh, dat kind is niet goed in haar hoofd.


    nee klopt ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zo sneu is zij. Je kan op hyves de: Dit is niet OK. knop indrukken, geen idee wat er dan gebeurd maar je kan het proberen. xxx

    (...)

    nee klopt ;]


    Ik bedoel, welk kind pist over iemand anders hoofd heen, dan ben je echt neit goed hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Ik bedoel, welk kind pist over iemand anders hoofd heen, dan ben je echt neit goed hoor.


    eh WTF O.O
    like dat kind spoort niet en dan noemt ze jouw een hoeren kind like wie denkt ze wle niet wie ze is x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?