• Waarom Buizen op school?
    Hier is de reden! x)

    Een jaar heeft 365 dagen om te studeren.
    - Trek daar 52 zondagen vanaf, dan resten er ons nog 313 dagen.
    - Tijdens het jaar zijn er 50 dagen waarop het te warm of te koud is om te kunnen studeren. Dus resten ons er nog 263 dagen.
    - We slapen 8 uren per dag, dat zijn 122 dagen per jaar. Dus hebben we nog 141 dagen.
    - Als we 1 uur per dag mogen doen waar we zin in hebben, zijn dat nog eens 15 dagen minder en blijven er dus nog 126 over.
    -Per dag verspillen we 2 uur tijd aan eten en drinken, dat zijn 30 dagen en dus blijven er nog 96 dagen over.
    - We besteden per dag 1 uur tijd aan praten met vrienden en familie, dat zijn 15 dagen, dus resten er nog 81
    - School/werk neemt 35 dagen van ons jaar in beslag, dus blijven er nog 46 over
    - Trek daar nog eens 40 dagen vankantie en verlofdagen vanaf, dan blijven er nog 6 dagen over.
    - Je bent minstens 3 dagen ziek, dus heb je slechts 3 dagen over om te studeren
    - Als je dan nog 2 dagen per jaar weggaat, blijft er slechts 1 DAG over, en deze dag is JE VERJAARDAG....

    xD

    xx.

    slaat nergens op maar grappig :P


    Life is hard and then we die

    Haha x'D


    Listen to what we're not saying..

    haha xD


    I am an idiot, I move.

    GEWELDIG

    Lol.Goed Joh!xD


    Love Joe Jonas...('L)

    Wat zijn buizen?


    BAM!

    Die had ik al eens gelezen ergens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wat zijn buizen?

    ö weet j je echt níet wat dat betekend? Heb j dat nog nooit meegemaakt fso??
    Buizen heb j als je testen maakt en waarbij de punten onder 5 zijn.. een onvoldoende duss..
    x)
    xx.

    hihihi
    heel orgineel
    egt goe

    WHAHHAAHHAAHAHHA ja, maar ik slaap bijna niet dus ja, ik studeer en leer een maak huis werk altijd SNACHTS!! MWUHAHAHAHA

    hoe kom je er op xD, haha

    haha die is hard xD


    /

    Haha, omg 8D
    xoxx.


    ok