• 'Je weet pas dat je leeft als je de dood hebt aanvaard'.


    Dus mijn vraag is, wie heeft het kunnen aanvaarden dat hij op een dag dood gaat?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik... ik denk er elke dag aan o.O


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik niet, kan het gewoon niet. Ik bedenk me soms 's avonds dat ik dood ga gaan op een zekere dag en dat dan het leven voor mij stopt. Dat ik opeens zonder adem en zonder hartslag val. Koud, wegrottend in een graf. Vreselijk gewoon. En dat ik dan niets meer kan meemaken op de aarde hier? Mag er niet aan denken -te laat- We spreken daar met Godsdienst ook altijd over en ik vind dat niet leuk. Nogal erg irritant onderwerp voor mij; ligt gevoelig.
    Maar, ik kan het niet aanvaarden. Misschien later, maar nu nog niet.

    Ik wel, waarom niet. iedereen gaat ooit dood.


    We Adore Wodka

    Ik^^

    ik ben neit bang voor de dood ,maar voor wat er voor komt.
    Ik bedoel ,de dood self is nog niet eens 1 seconde.
    Ik ben alleen bang voor pijn :X

    En daarbij ,wil ik in de eerste plaats niet eens geboren sijn. Ik ben hier tegen mijn wil X']

    Maar wat is er so eng aan de dood self? Ik bedoel , Je merkt er niks van.
    Ik denk dat als iemand bang is voor de dood diegene eerder bang is voor wat er voor komt.
    Of voor wie diegene dan achterlaat.


    Crack a bottle

    wth ?


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben niet bang, het leven na de dood is vast mooier 8D


    Lil' Dustymouse.♪

    Ik^^

    ik ben neit bang voor de dood ,maar voor wat er voor komt.
    Ik bedoel ,de dood self is nog niet eens 1 seconde.
    Ik ben alleen bang voor pijn :X

    En daarbij ,wil ik in de eerste plaats niet eens geboren sijn. Ik ben hier tegen mijn wil X']

    Maar wat is er so eng aan de dood self? Ik bedoel , Je merkt er niks van.
    Ik denk dat als iemand bang is voor de dood diegene eerder bang is voor wat er voor komt.
    Of voor wie diegene dan achterlaat.

    Heel veel mensen houden van het leven.
    En worden bang bij de gedachten dat ze doodgaan.
    Dit is heel normaal (Overlevingsinstinct)
    Maar als je dat kan aanvaarden, dan geniet je pas echt van het leven dat je hebt.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik niet, kan het gewoon niet. Ik bedenk me soms 's avonds dat ik dood ga gaan op een zekere dag en dat dan het leven voor mij stopt. Dat ik opeens zonder adem en zonder hartslag val. Koud, wegrottend in een graf. Vreselijk gewoon. En dat ik dan niets meer kan meemaken op de aarde hier? Mag er niet aan denken -te laat- We spreken daar met Godsdienst ook altijd over en ik vind dat niet leuk. Nogal erg irritant onderwerp voor mij; ligt gevoelig.
    Maar, ik kan het niet aanvaarden. Misschien later, maar nu nog niet.


    dat heb ik precies ook


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)
    Heel veel mensen houden van het leven.
    En worden bang bij de gedachten dat ze doodgaan.
    Dit is heel normaal (Overlevingsinstinct)
    Maar als je dat kan aanvaarden, dan geniet je pas echt van het leven dat je hebt.

    Ik haat het leven =.='
    Maar dat is dom. Ik bedoel , je gaat tog wel dood ,kun je beter gewoon leven soals je wil leven X']
    En dan sijn se neit bang voro de dood , Maar dan sijn se bang om alles achtertelaten ^^ en ja ,ik vind dat daar verschil tussen sit ,en wat ik vind telt :$


    Crack a bottle

    Ik niet, kan het gewoon niet. Ik bedenk me soms 's avonds dat ik dood ga gaan op een zekere dag en dat dan het leven voor mij stopt. Dat ik opeens zonder adem en zonder hartslag val. Koud, wegrottend in een graf. Vreselijk gewoon. En dat ik dan niets meer kan meemaken op de aarde hier? Mag er niet aan denken -te laat- We spreken daar met Godsdienst ook altijd over en ik vind dat niet leuk. Nogal erg irritant onderwerp voor mij; ligt gevoelig.
    Maar, ik kan het niet aanvaarden. Misschien later, maar nu nog niet.


    Agree (:
    ik vind het ook erg om te denken aan de dood.
    het is gewoon niet leuk,ik leef veel te graag,
    het ergste wat ik mij dan ook kan voorstellen is dat een persoon die me heel dierbaar is sterft.


    everybody needs a song.

    Ik ben niet bang voor de dood, eerder voor het leven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oke wacht ,Ja heir ben ik weer XD

    'Je weet pas dat je leeft als je de dood hebt aanvaard'.

    Die zin trekt nergens op weetje =.='
    ik weet dat je dan diep moet gaan om hem te snappen ofso ,maar tog trekt tie nergens op


    Crack a bottle

    ajaa, ><.


    -

    Ik ben niet bang voor de dood, eerder voor het leven.

    Amen ^^
    Jij verteld in 1 sin waar ik een heel verhaal voor nodig heb =.='


    Crack a bottle

    oke wacht ,Ja heir ben ik weer XD

    'Je weet pas dat je leeft als je de dood hebt aanvaard'.

    Die zin trekt nergens op weetje =.='
    ik weet dat je dan diep moet gaan om hem te snappen ofso ,maar tog trekt tie nergens op
    Het komt hier op neer :

    Als je accepteert dat je ooit doodgaat kan je volop genieten van het leven. Doe je dat niet zit je steeds met de gedachten van 'ik ga dood' en geniet je dus niet helemaal van wat het leven te bieden heeft. (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..