• Helleuw mede-Quizlettertjes,

    Als moderator zijnde heb ik met de andere mods een belangrijke mededeling voor jullie allemaal.
    Zoals jullie de titel misschien gelezen hebben, Rutger stopt ermee. Hij heeft het ontzettend druk en wil niet dat zijn site in het niets verdwijnt omdat hij er zo ontzettend veel werk en tijd aan besteed heeft.
    Dus daarom heeft Rutger een opvolger aangewezen die in zijn voetsporen kan treden. En wie zou dat niet beter kunnen als onze eigen Damian. Damian is verkozen omdat hij natuurlijk ontzettend veel van programma’s, computers en internet af weet en omdat hij zo ontzettend actief is achter de schermen. Dus perfecte combinatie natuurlijk.
    Vanaf 1 april (morgen dus) gaat Damian beginnen aan het vervullen van de vroegere taken van Rutger. Ga die arme jongen nu niet allemaal spontaan onder spammen anders krijgt hij nog een hartverzakking .
    Wel zal de site gewoon op Rutgers naam blijven staan omdat hij de grondlegger is. Quizlet blijft natuurlijk wel Quizlet dus no worries, alles blijft voor de rest nog wel hetzelfde.

    Groetjes KirstenSnaps en de andere moderators van Quizlet.


    Dames en heren, Quizletters en Quizletterinnen, een nieuwe mededeling;
    You’ve just been Punk’d!
    En nee, wees maar niet bang, we zullen jullie niet uitlachen. (A)
    Maar ook wij mogen een lolletje hebben, hè? |DD
    Maar goed, niet dat jullie het al geloofden of zo. Jullie waren allemaal al te slim voor ons. –snik-
    Nou, in ieder geval; Laten we in de toekomst wel vredig met elkaar blijven omgaan, of je nou in de maling wordt genomen of niet.
    En één troost; volgend jaar is er weer een 1 april. Terugpakken is vanaf nu toegestaan.
    (Maar dan wel alleen op 1 april hè? )
    Groetjes,
    De mods van Quizlet.nl


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Waarom niet op 2 april? ^^

    Like het was al vet raar dat Damian werd aangeduid, ik zou Taar pakken hoor^^


    *He's the one.

    Ja nou, je had ht dan wel gister moeten zeggen hoor (cat) want nu is het een 2 april grap :'D is verboden


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oooomdat 2 april niet 1 april is. :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Like het was al vet raar dat Damian werd aangeduid, ik zou Taar pakken hoor^^


    Haha, serieus, naast Damian is de rest vrouw/meisje; Techniek = Chinees. ='DDD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nee 8D
    Want het is leuker om te zeggen
    2 APRIL HAHAHAHAHHAA
    8D dan verwachten ze het niet.

    Net zoals wanneer je iets uithaalt bv 18 JUNI! ahhahaha x'D

    Lekker droog.
    en we hadden de hoop dat sommige van jullie t nog zouden geloven omdat we t gister niet april grapte

    Ja nou, je had ht dan wel gister moeten zeggen hoor (cat) want nu is het een 2 april grap :'D is verboden


    Nou, daarom zijn jullie ook gewoon vet ge-punk'd. _O_
    [/wiggah]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Goddamn >< Ik dacht wel dat daar iets niet klopte. Had zoals TOMSDICK zei: Het was raar dat Damian de opvolger zou worden en niet Tara.
    -alle quizleters boos-
    Btw: je titel is verboden :X

    Goddamn >< Ik dacht wel dat daar iets niet klopte. Had zoals TOMSDICK zei: Het was raar dat Damian de opvolger zou worden en niet Tara.
    -alle quizleters boos-
    Btw: je titel is verboden :X


    Ik wist dat ik gelijk had^^


    *He's the one.

    Hahahaha de titel mag wel omdat het 2 april is (cat)
    Nah ik verander hem wel x'D

    Lekker origineel, iedereen had het door :3 Doe het dan op 6 maart, dat is de beste dag in jaar en dag en dan verwacht niemand het :Y)



    6 MAAAART ! (nerd)


    All was well.

    @Conspiracy:

    ...

    GODVER, je hebt gelijk. x'DDDD [/blond]
    Damn, hoe lang ben ik al mod? _0_ [/slaat zichzelf]

    -past aan. :Y)-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Lekker origineel, iedereen had het door :3 Doe het dan op 6 maart, dat is de beste dag in jaar en dag en dan verwacht niemand het :Y)



    6 MAAAART ! (nerd)


    Je bedoelt 15 maart :Y)
    @BreatheMusic
    Ik heb altijd gelijk (cat)

    (...)

    Je bedoelt 15 maart :Y)
    @BreatheMusic
    Ik heb altijd gelijk (cat)


    Neeee, man, 38 augustus! :Y)
    (En ja, ik weet wat ik zeg. xD Zó blond ben ik nou ook weer niet. :P)

    @Conspiracy:

    Jajaja, je bent geweldig. -buigt- :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (...)

    Neeee, man, 38 augustus! :Y)
    (En ja, ik weet wat ik zeg. xD Zó blond ben ik nou ook weer niet. :P)

    @Conspiracy:

    Jajaja, je bent geweldig. -buigt- :P


    Doe het dan op de 31ste februarie, veul leuker. [We hebben allemaal blond haar :Y)]

    Oh ohja
    Buig jij :Y)