• mm, daar hadden mensen het dus over bij mij op school, maar weet iemand hoe of wat?

    graag alleen reageren als je wat weet, want ik vind "ik weet het niet" reacties zo nutteloos :]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    't zou is tijd worden.


    Life is hard and then we die

    Ik geloof dat eigelijk niet, maar ik hoop het wel. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Nee, dikke roddel, volgens mij.

    Nee.

    nee, ik denk het niet,,hun cd zou pas eind april-begin mei uitkomen, als het ondertussen al niet juni is, dus dan zou het me verbazen dat ze in april een promotour doen

    Laat eerst het album uitkomen. Als die in April uitkomst tenminste. ><


    -

    nee, ik denk het niet,,hun cd zou pas eind april-begin mei uitkomen, als het ondertussen al niet juni is, dus dan zou het me verbazen dat ze in april een promotour doen


    eind maart komt hij al uit het album staat op een duiste site


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    nee, ik denk het niet,,hun cd zou pas eind april-begin mei uitkomen, als het ondertussen al niet juni is, dus dan zou het me verbazen dat ze in april een promotour doen


    Euhm, het album komt naar het schijnt uit op 10 april : ) en van die tour, ik denk ht niet, er is enkel een vals tourshema opgedoken


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Helemaal niet ..


    Your Butt is Mine!

    De release van het nieuwe album van Tokio Hotel, dat zou uitkomen tussen januari en maart 2009, is nu doorgeschoven naar eind maart en begin april 2009. Het album zal tegelijkertijd in een Duitse versie en een Engelse versie worden uitbracht.

    bron; wikipedia


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb horen zeggen dat TH hun album in juni uitkomt.
    Wat betreft die promotour,ik geloof het pas als t op de site van TH zelf staat.


    I need you like a heart needs a beat

    Jawh.. op http://tokiohotelnederland.web-log.nl/ stond laatst wel iets over Tom& Bill die een prijs hadden gewonnen en die konden ze ergens in april ophalen ofzo.. maar dat kon niet omdat ze dan op promo-tour waren voor hun nieuwe album.. k weet het niet meer precies XD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik ehb er een blog over gelezen op netlog ook
    maar die was nogal vaag
    het zou wel kunnen
    word idd wel tijd

    Het lijkt me nogal onmogelijk, anders zou dat allang bekend zijn.
    xoxo.


    ok

    Het lijkt me nogal onmogelijk, anders zou dat allang bekend zijn.
    xoxo.


    Idd


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile