• het enige vak wat ik absoluut niet kan, en morgen heb ik een 6 x tellend proefwerk ervoor. het gaat over grafieken en ik snap het zoals in het boek staat maar zoals het in het pw word uitgelegd snap ik het niet en dan haal ik weer een onvoldoende :x iemand enig idee hoe ik het beter kan begrijpen ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik haaaaaaaat wiskunde _O_. Ik maak gewoon steeds weer opnieuw de sommen totdat het er goed in zit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij wiskunde moet je gewoon heel veel oefeningen maken. Als ik dat doe vallen mij resultaten echt wel mee, anders niet xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik krijg morgen uitslag van m'n examen x_x
    En ik ga zeker zakken voor wiskunde. xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    wow.
    6x?

    maarja,
    ik kan ook geen wiskunde.
    en ik vind het ook nog saai.
    en ja eigelijk moet je gewoon die sommen maken..
    maar dat werkt niet echt bij mij want ik denk toch altijd; hoi. stom. doei

    en dan ga ik wat anders doen.. :'D


    AAP

    Ik heb net een tentamen wiskunde dat 10% meetelt op men examen en 6x op mijn rapport verknald :Y)
    Nouja, het was een 5, maar alsnog.
    Je moet bijles zoeken Ö Of even op het internet kijken, diagnostische toetsen maken, extra'opgaves. Als je dat begrijpt, dan is het goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nouja, wat je ook nog moet doen is op je proefwerk de tijd nemen alles voor jezelf op een rijtje te zetten. Alle gegevens duidelijk op je blaadje zetten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat was vorig jaar mijn sterkste vak :X
    Nu niet meer omdat die leerkracht het van geen botte kan uitleggen. -.-'
    Maar, ik weet niet. Als je goed in de les hebt opgelet? Dan moet het wel lukken, en anders goed kijken hoe de oefeningen ineen zitten.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    Dat was vorig jaar mijn sterkste vak :X
    Nu niet meer omdat die leerkracht het van geen botte kan uitleggen. -.-'
    Maar, ik weet niet. Als je goed in de les hebt opgelet? Dan moet het wel lukken, en anders goed kijken hoe de oefeningen ineen zitten.


    wat klinkt me dat toch bekend in de oren

    vooral veel oefenen en door zetten
    -zegt degene die zelf ook geen zin heeft en puf om gs te leren><-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Maak de opdrachten nog eens of extra opdrachten. Bekijk je opdrachten nog eens en kijk wat je fout doet. (als je ze hebt nagekeken) Bij ons stond altijd een Test Jezelf in.


    Think before you act.

    Wat van grafieken moet je precies kennen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb het vandaag gehad, en ik ben meeega slecht in getallenleer. :X
    Succes (:


    everything you imagined, and more...

    Ik heb morgen óók Wiskunde en het zit bij ons óók een deel met grafieken in. :X


    Let the Night embrace you

    Woep woep, nou ga ik er even buiten vallen, ik ben wel goed in wiskunde, :X Solly, nouja mijn laatste proefwerk was een 2.4 maar hee einde van het jaar he? Maar oke, ik kan je niet helpen als ik niet weet wat je precies hebt he.
    Ik heb morgen schoolexamen, Eco en Ak, Jippie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn eindproefwerken van Latijn en Grieks tellen 12 keer mee. En dat zijn mijn slechtste vakken en dat ga ik verneuken:(


    rules don't stop me

    Euh, wat houd je proefwerk precies in? Misschien kan ik helpen of zo?
    [/staat een 8.8]


    I may not always be perfect, but I'll always try.