• Bij mijn vorige topic konde jullie lezen ovr Jbieber die een middelvinger opsteekst, Wel hij heeft er spijt van.

    Justin Bieber heeft zich verontschuldigd voor het opsteken van zijn middelvinger. Toen de zanger eerder deze week werd omsingeld door paparazzi kon hij zich niet beheersen en begroette hen met het onchique gebaar.

    Justin Bieber werd dinsdag 17 jaar en vierde dat met een diner met vriendin Selena Gomez, schrijft entertainmentzender E!

    Bij het verlaten van het restaurant stormden de fotografen op het stel af. De zanger stak zijn middelvinger op naar de meute, maar realiseerde zich al snel dat hij zich had laten gaan.
    "Ik heb een geweldige verjaardag gehad, maar aan het einde van de avond werden we omsingeld door paparazzi. Ik heb gereageerd op een manier waarvan ik weet dat dat niet goed was", liet hij de volgende dag weten op Twitter. "Het spijt me." bron [url=Justin Bieber heeft zich verontschuldigd voor het opsteken van zijn middelvinger. Toen de zanger eerder deze week werd omsingeld door paparazzi kon hij zich niet beheersen en begroette hen met het onchique gebaar.

    © NovumBieber werd dinsdag 17 jaar en vierde dat met een diner met vriendin Selena Gomez, schrijft entertainmentzender E!

    Bij het verlaten van het restaurant stormden de fotografen op het stel af. De zanger stak zijn middelvinger op naar de meute, maar realiseerde zich al snel dat hij zich had laten gaan.



    "Ik heb een geweldige verjaardag gehad, maar aan het einde van de avond werden we omsingeld door paparazzi. Ik heb gereageerd op een manier waarvan ik weet dat dat niet goed was", liet hij de volgende dag weten op Twitter. "Het spijt me."

    bron


    Mijn mening : Ik snap hem dat hij dat heeft gedaan en ik vind het goed van hem dat hij sorry zei (: No Belieber !

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 12:39 ]

    waajo ze verdienden die middelvingen gwn xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik snap niet waarom hij spijt heeft. Hij had het recht om dat te doen, en ik vind het nog goed van hem dat het bij zijn middelvinger gebleven is.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat een nerd XD Vond 't wel terecht.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 13:01 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HeroHUNTER schreef:
    Ik snap niet waarom hij spijt heeft. Hij had het recht om dat te doen, en ik vind het nog goed van hem dat het bij zijn middelvinger gebleven is.


    <3

    Ik vind het wel terecht dat hij zijn middelvinger opstak.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het oké als hij zijn middelvinger opsteekt, maar kom op? Ga je je daarom verontschuldigen? Dat is echt heeeel erg Disney, sorry...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    StillBored schreef:
    waajo ze verdienden die middelvingen gwn xD


    Save me from myself.

    Nou. Respect voor hem. Die paparazzi had zijn verjaardag verpest, en dan houdt hij het bij zo'n klein vingertje. Respect, respect.


    wth.

    Welke 17-jarige tiener & wereldster, op stap met zijn vriendinnetje en de paparazzi rijdt hem aan, gaat zich nou verontschuldigen voor een middelvinger? Zoiets onschuldigs.. Maar dit is vast het werk van zijn managment & Disney (Selena moet het van hen uitmaken, omdat het eigenlijk illegaal is!)


    It's time to be happy again.

    Ik doe het zo vaak.. ik zeg er ook nooit 'sorry' om? O.o

    Ruocco schreef:
    Wat een nerd XD Vond 't wel terecht.

    Echt he, haha.

    Waarom nou weer sorry zeggen ...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb het hele verhaal al gelezen dat het kwam door Selena


    I love you Irem

    Ijsbeertje schreef:
    Ik heb het hele verhaal al gelezen dat het kwam door Selena

    Selena werd geslaan door paparazzi, wat verwacht je dan?

    Waarom gaat hij nou weer sorry zeggen? Het is toch terecht dat hij dat deed xD?


    Life is hard and then we die