• ik heb zo'n best veel tekeningen gemaakt >< ik kan niet super goed tekenen ofzo !
    ik heb altijd problemen om de ogen schattig te krijgen ><
    Mwhjaaa hier kijk maar heel veel tkeningen gaan over
    Naruto [ Ninja's ]
    Vampire knight [ die met die streepjes kleren]
    Mermaid melody
    & Verzinsels.
    [url]
    http://www.mijnalbum.nl/Album=33HA7YSP[/url]


    xx Mij <3


    I'm REBELLIOUS

    Ze zijn een beetje eentonig, heel vaak dezelfde pose en de verhoudingen kloppen soms niet helemaal. Dat ene mens in dat zwart/rood jurkje heeft echt een vet klein hoofd. Dat ene 'dienstmeisje' vond ik daarintegen echt mooi. Ik denk dat je wat meer moet oefenen met wat meer verschillende dingen maar je hebt zeker talent.


    BAM!

    De verhoudingen kloppen niet helemaal, en wat me ook opvalt, is dat je ze vaak in dezelfde houding tekent. Maar je tekeningen zyn wel mooi (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De verhoudingen kloppen niet helemaal, en wat me ook opvalt, is dat je ze vaak in dezelfde houding tekent. Maar je tekeningen zyn wel mooi (:

    naaperd


    BAM!

    (...)
    naaperd

    &nd bedankt --'. Het is gewoon zo, en ik aap je niet na, want ik las je andere reactie niet. Djeez.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat hierboven werd gezegt over de verhoudingen, ben ik het mee eens. Ik denk dat je ook nog moet oefenen met het inkleuren, want ik zie bij sommige tekeningen dikke lijnen, die niet overlopen met de rest van de kleur. Probeer eerst bijvoorbeeld een lichte kleur te nemen, je tekening in te kleuren, en dan een donkere kleur er over heen, als schaduw. :Y)

    Wat hierboven werd gezegt over de verhoudingen, ben ik het mee eens. Ik denk dat je ook nog moet oefenen met het inkleuren, want ik zie bij sommige tekeningen dikke lijnen, die niet overlopen met de rest van de kleur. Probeer eerst bijvoorbeeld een lichte kleur te nemen, je tekening in te kleuren, en dan een donkere kleur er over heen, als schaduw. :Y)

    Ja, dat viel mij ook op.. over die kleuren.. misschien moet je wat minder hard drukken.


    Als je maar een ananas hebt..

    -Kan m niet openen-


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    &nd bedankt --'. Het is gewoon zo, en ik aap je niet na, want ik las je andere reactie niet. Djeez.

    i was not serious dude.


    BAM!

    Ik vind ze wel goed, maar sommigen zijn nogal raar..
    Het vind het wel leuk dat je anime tekent (doe ik zelf ook graag), maar die andere - die met de grote hoofden - is dat chibi? Ik kan het niet zo goed zien, maar ja ^^
    Nog wat meer oefenen en dan lukt het wel.
    Ik ben van plan mijn eigen tekeningen ook op internet te zetten, maar ik heb er nog maar 1 af :X

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Dude jij weet al wat ik van je tekeningen vind !! mijn lieve ongetrainde maar schat die dus echt wel mooi kan tekenen (A)
    oowjah! en weetje... ik had diej ene zero tekening weetje nog? ik heb er nog een in het klein gemaakt die op shiki lijkt... maar nu gaat de oosindische inkt niet meer van mijn poten af omdat ik heb laten drogen ><


    A Noble was Born in Chaos

    whahah sukkeltje die je bent ><
    mwhjaaa ik meot wel nog wat oefenen ja indd ><
    en over die kleuren uhm jaah >< soms druk ik te hard en is het moeielijk uit te gummen ><


    I'm REBELLIOUS

    schat je moet niet hard drukken maar arseren... of hij het het ook schrijft..
    dat ik light in 1 richting inkleuren en dan een laag eroverheen maar dan een andere richging op.. tot hij helemaal goed is (A)


    A Noble was Born in Chaos

    Hmja, zo tekenen de meeste mensen poppetjes. Ik kan het niet goed uitleggen maar, tja, ik vind het beetje standaard getekent. Dit zie je vaak.
    Vraag me niet waarom, want ik zo begod niet weten hoe ik dit uitleg. Sorry hiervoor.


    I live for the applause, you will die for it.