• Oké. Hoi allemaal! Sorry dat ik een jaar geleden plots verdwenen ben en nu weer net zo plots terug ben :x Ik miste Q en alle gesprekken en voornamelijk het schrijven voor geweldige lezers.

    Dusse, ja. Dat schrijven. Trying very hard, maar het wil niet echt lukken. Ik heb het writer's block topic al doorgespit, maar het wil niet echt helpen. En ik haat vragen om ideeën, maar ik ga het nu toch doen.

    Een OP. Nederlands. Wat zie je graag? Wat zou je graag uitgewerkt zien? Waar heb je al veel te veel van gelezen? Ideeën? Waar zou je graag over lezen/schrijven, maar kun je nu niet omdat je het niet meegemaakt hebt/niet uitgewerkt krijgt?

    Thanks voor jullie hulp :) Ik wil echt heul graag weer aan de fictie, zoals je merkt.

    PS. Als iemand zin heeft om random over verhalen te babbelen in 'n GB werkt dat ook voor mij.

    Wow, jou heb ik al lang niet meer gezien. Jammer dat het niet gaat met schrijven, ik had graag gezien dat je verder ging met je oude verhaal haha. Ik zal eens nadenken of je ergens mee kan helpen, want ik lees hier niet zo veel meer.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een jaar zo ongeveer, ja. Oeps. Life got in the way, geloof ik. Ja, zou je dat graag zien? Misschien kan ik dat wel doen. Ik dacht dat de interesse volledig verdwenen was bij iedereen nadat ik geen reacties had gehad op mijn mededeling... Plus, ik ben nu weer heel kritisch op dat verhaal omdat er in mijn oorspronkelijke concept wel een paar dingen zitten die ik nu als maf beschouw. Maar eh, kan het wel proberen?

    Skrivbar schreef:
    Een jaar zo ongeveer, ja. Oeps. Life got in the way, geloof ik. Ja, zou je dat graag zien? Misschien kan ik dat wel doen. Ik dacht dat de interesse volledig verdwenen was bij iedereen nadat ik geen reacties had gehad op mijn mededeling... Plus, ik ben nu weer heel kritisch op dat verhaal omdat er in mijn oorspronkelijke concept wel een paar dingen zitten die ik nu als maf beschouw. Maar eh, kan het wel proberen?


    Zou leuk zijn!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat ik al teveel heb gelezen/gezien:
    - Een verhaal waarin een jonge vrouw en man niet gewoon vrienden kunnen zijn, tenzij ze beide al een relatie hebben.
    - Verhalen die alleen maar om drama draaien.
    - Een 'sterke' vrouw betekend dat ze allerlei 'mannelijke' trekken heeft en alles wat traditioneel als vrouwelijk wordt gezien afwijst.

    Interessante ideeën/tips
    - Eigenlijk alles, zolang je het maar goed uitwerkt.
    - Legendes/mythes/sprookjes origineel herschrijven of als inspiratiebron gebruiken voor een verhaal.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 17:12 ]


    The soul needs autumn.

    Heyhoi!

    Schrijf kriebels zullen altijd terug komen haha.

    Op zich klopt wat de persoon boven mij heeft gezegd, drama, vrouw hartje een man. Maar op zich is het niet erg om zoiets te schrijven, zolang je dat op je eigen manier doet. Heb je bijvoorbeeld een hele aparte schrijfstijl, of wil je daarmee experimenteren? Of probeer meer naar werkelijkheid te schrijven.

    Het is vaak "ik hou van jou, oh maar ik kan nu even niet, oh maar nu toch wel, laten we trouwrn en baby's maken".

    Zo gaat het niet in het echte leven, er gebeuren dingen, er zijn ruzies, irritaties, excuses. En het punt waarop je iemand misschien nog wel of misschien niet meer kunt vergeven.

    Ik weet niet zo goed wat jouw genre is. Maar wat mij vaak helpt is om een onderwerp te kiezen, waar ik mezelf goed (of heel goed) in kan verplaatsen.

    Als je nog meer nodig hebt, hoor ik het graag.

    Daarnaast lijkt het me erg leuk om over verhalen te kletsen hihi

    Groetjes