• ik heb dus met een meisje. Maar, ik vind der echt leuk, niet dat gaan denken ofzo.
    Ik word geak van al die dromen over haar.
    Ik word geak van al die mensen die haar haten.
    & ik word er gek van, dat ik het beter geheim kan houden.
    mijn school is er nogal tegen, tenminste, de mensen die erop zitten. Ik heb het één iemand verteld, aangezien ik haar goed kan vertrouwen. Maar ik heb een 'bf' die heeft al door dat ik met iemand heb. En elke keer vraagt ze met wie ik heb. Maar het probleem is, ik kan het haar niet vertellen, want dan lult ze het door, net als vorige keren dat ze alles door ging lullen.
    & dat is gewoon irritant.
    & dat moest ik even kwijt.
    dankje voor het lezen ofzo.

    btw; zijn er mensen die ook 'gay' zijn? en me best wel kunnen helpen? ><


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Verplaatsing naar Relatie ->

    Ik ben geen 'gay' en als ik het wel zou zijn, moet ik het nog ontdekken...
    Maar je zit best wel in een moeilijke situatie... tsja, maar je moet natuurlijk niet je hele leven verborgen houden dat je homosexueel bent. Ik bedoel, dan moet je dus alle liefdes die je nog ooit zult krijgen, ook verborgen houden.
    Ik zou er toch op een gegeven moment voor uitkomen. En hoezo is je school ertegen?
    Heb je het er trouwens al wel met je ouders over gehad?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik ben geen 'gay' en als ik het wel zou zijn, moet ik het nog ontdekken...
    Maar je zit best wel in een moeilijke situatie... tsja, maar je moet natuurlijk niet je hele leven verborgen houden dat je homosexueel bent. Ik bedoel, dan moet je dus alle liefdes die je nog ooit zult krijgen, ook verborgen houden.
    Ik zou er toch op een gegeven moment voor uitkomen. En hoezo is je school ertegen?
    Heb je het er trouwens al wel met je ouders over gehad?


    nou, mn school is een beetje moeilijk.
    al die mensen die erop zitten zijn allemaal zo van. naja weet niet eigenlijk. Maar 1x had ik het tegen iemand gezegt, dat ik zowel als jongens, en meisjes viel, En die had het tegen de hele school gezegt. 3 weken lang werd ik gepest. Nu nog steeds af en toe, maar dat is dan niet zo erg. + dat meisje waar ikmee heb, komt op mn school. En dat is dus ook niet leuk voor haar?.

    En nee. Daar heb ik de moed niet voor. En ik zeg het nooit als ik met iemand heb. dus met dit durf ikhet echt niet.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ik ben niet homosexueel, maar ik heb niets tegen die mensen. Meestal zijn ze juist heel aardig ^^
    Ik val enkel op jongens, maar meestal op de nogal heel erg vrouwelijke en ben al 3 keer lesbisch genoemd. 1 keer door mijn moeder en 2 keer door mensen die ik niet ken omdat ik nogal close ben met mijn bf..
    Ik val dus niet op meisjes, maar heb er helemaal geen moeite mee om te zeggen dat ze super mooi of schattig zijn ofzo :)
    Ik vind het ook stom dat mensen om zo'n reden anderen gaan pesten, dat is gewoon laag..
    Je krijgt echt al mijn steun ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    nou sorry , maar als je bf alles door verteld is het dan wel een echte bf ?
    en je moet er gewoon niks van aantrekken wat iedereen zegt.. like als jij van haar houd dan is er toch geen probleem .


    ' niks is wat het zijn moet '

    Oh sterkte, en een ''bf'' die alles doorverteld is geen echte bf :3


    I don't need words to feel those lips.