• Ik moet vandaag naar het ziekenhuis omdat ik morgen een openhartoperatie moet ondergaan.
    Ik vroeg mij af of er hier misschien mensen zijn die al zo'n operatie hebben meegemaakt, want ik ben heel erg zenuwachtig.
    Eigenlijk wou ik dit topic al eerder plaatsen, maar ik had geen tijd wegens de examens en ik ben vrijdag ook al naar het ziekenhuis geweest..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    daar weet ik niks van, sorry. & veel succes morgen.


    Cowards die many times before their deaths.

    Wow heftig, heel veel succes en sterkte <3 Als ik vragen mag: wat heb je aan je hart?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg erg :O
    Ik ben al eens geopereerd maar da was wel vo men pollippen eruit te halen xD
    Een groot verschil dus xD

    Maar veel sterkte (flower)


    Stop wishing, Start doing..

    Damn, da's heftig. In ieder geval heel erg veel sterkte!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Je hoeft niet zenuwachtig te zijn, die dokters weten wat ze doen! (:
    Maar zelf nog nooit meegemaakt, nee.


    Never run out of reasons to smile...

    Heel veel sterkte, en sta er maar niet teveel bij stil! <3


    -

    Decoy schreef:
    Wow heftig, heel veel succes en sterkte <3 Als ik vragen mag: wat heb je aan je hart?


    De klep van mijn longslagader is te klein en moet vervangen worden.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    xEmix schreef:
    (...)

    De klep van mijn longslagader is te klein en moet vervangen worden.

    Xx

    Hm, dat is wel erg. Maar ik weet zeker dat het goed gaat komen en je, je er wel door heen slaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sorry, daar weet ik niet veel van. Heel erg veel sterkte en succes morgen! We zullen allemaal aan je denken (flower)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Succes morgen! Ik ben nog nooit geopereerd dus ik weet er niets van.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Sterkte! <3

    En het spijt me, maar ik heb geen ervaring met operaties.:$

    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Succes, het komt wel goed! (flower)


    All was well.

    Sterkte!(flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    goog luck! (flower)


    DUDE! Get a life!!!

    Ik ben ook geopereerd geweest, wel niet aan mijn hart; maar het komt zeker goed. Het is normaal als je wat stress hebt, maar ze geven je een pilletje tegen de zenuwen dus... (: Oh ja, het verdovingsmiddel deed wel pijn bij mij, maar dat hangt van persoon tot persoon af, ik heb gewoon snel pijn x'D En het duurt maar even.. Succes!


    I did not hit you. I just high-fived your face.