• Hoi allemaal,

    ik ben voor mijn verhaal (on)Vruchtbaar op zoek naar een cover en een banner. Ik heb zelf wel een paar ideeën, maar ik sta ook open voor jullie creativiteit. Diegene die de mooiste cover en banner heeft, en die ik dus kies, krijgt een creatie naar keuze in de Spotlight. Heb je geen creatie, dan krijg je 6 credits..

    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. Door de jaren van vergiftiging is de aarde nu bijna op en zijn veel mensen vergiftigd. Hierdoor zijn veel mannen en vrouwen onvruchtbaar geworden en worden er nog maar weinig kinderen geboren.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Na de goedkeuring worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om met anderen te paren.
    Anna is één van de meiden die naar het ruimteschip wordt gestuurd en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    Ik heb meerdere ideeën:

    1. Het leek me mooi als je een hoogzwangere buik vanaf de zijkant zag, maar dat in de buik de maan is bewerkt. Snap je? Ik wil geen gezicht van iemand op deze cover dan.
    De titel moet er ook op staan.
    2. Een zwarte achtergrond met daarin de volle maan. In de maan misschien iets van een inseminatiespuitje? Al klinkt dit wel lastig, haha.
    Titel moet op de cover staan.
    PS. Misschien is het leuker ipv een zwarte achtergrond een sterren/heelal achtergrond?
    3. Ja, alweer een zwarte achtergrond met de maan, maar dan deze keer wil ik vervagend dit gezicht aan de rechterkant. Niet helemaal, maar dat er een deel wordt weggesneden. Of juist een heel klein beetje zichtbaar in de maan zelf.
    Titel moet op de cover staan.
    PS. Misschien is het leuker ipv een zwarte achtergrond een sterren/heelal achtergrond?



    Mocht je zelf een veel beter idee hebben, leef je alsjeblieft uit. Ik wil alleen Lily Collins met kort haar -zie andere foto- als face claim..

    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 14:58 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Heel erg veel succes met het creëren van je verhaal en met de covers die je ingestuurd krijgt - ik vind je verhaal alleszins heel erg interessant en origineel!


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Spaceless schreef:
    Heel erg veel succes met het creëren van je verhaal en met de covers die je ingestuurd krijgt - ik vind je verhaal alleszins heel erg interessant en origineel!


    Dankjewel! Ik heb altijd -voor mijn gevoel- van die cliché ideeën en ik ben nu zo enthousiast er over en jeetje.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik wil wel wat proberen als ik tijd heb. (:


    Credendo Vides

    Oehhh
    Nice

    De titel is: (on)Vruchtbaar?
    Ook zo met de hoofdletters?
    Even voor de zekerheid

    Wow! Sorry dat ik het zeg, maar een boek: "The Cage" lijkt hier heel veel op, maar ik ga zeker een abo nemen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Puellae schreef:
    Oehhh
    Nice

    De titel is: (on)Vruchtbaar?
    Ook zo met de hoofdletters?
    Even voor de zekerheid


    Ja precies zo. Ook met de hoofdletter ja :)


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hermelien_HP schreef:
    Wow! Sorry dat ik het zeg, maar een boek: "The Cage" lijkt hier heel veel op, maar ik ga zeker een abo nemen!


    Dat valt wel mee toch? The cage gaat over een select groepje jongeren die willen ontsnappen.

    Niet een wereldwijd programma waar zowel leven op aarde als de maan nog mogelijk is.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    DreamerN schreef:
    Ik wil wel wat proberen als ik tijd heb. (:


    Heel erg bedankt!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Even een mt'tje. Ik heb wel een idee wat ik misschien kan uitwerken later vandaag ^^;


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb iets geprobeerd.


    en de banner.



    Het is niet echt iets geworden, maar ja, tja. Ik wilde gewoon wat proberen.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Ik zal het proberen ^^


    obsessive rage

    Mladris schreef:
    Ik heb iets geprobeerd.


    en de banner.



    Het is niet echt iets geworden, maar ja, tja. Ik wilde gewoon wat proberen.


    Hmm, de achtergrond vind ik mooi, maar de buik met de maan zijn niet zo goed. Vooral de buik niet. Want de rest van haar lichaam is er niet.

    Iedergeval bedankt! P


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik wil eigenlijk ook wel wat proberen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil wel wat proberen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.





    Afbeeldingen zijn wel een beetje groot uitgevallen (had niet door dat ik mijn template zo groot had ingesteld lol)