• ... heeft een obsessie , een grote obsessie, ze weet niet dat ze ene obsessie heeft, voor haar is het nog steeds een hobby , voor de Twilight cast is ze een nachtmerrie geworden, ze wordt een stalker. Ze zoekt vanalles uit over de Twilight cast, en hefet een blog opgemaakt, waar ze allerlei informatie uit de doeken doet over de twilightsterren. Maar ze heeft niets in te gaten dat haar hobby veranderd in een blinde obsessie. Nadat ze het huwelijk van Alex Meraz om zeep heeft geholpen, worden de Twilight castmembers bang voor haar en proberen hun geheimen te verbergen voor het meisje dat ookwel hun stalker wordt genoemd. Zal het de cast lukken om hun ergste geheimen verbergen te houden? Of gaan ze te onder aan de macht van de geobsedeerde blogger/fan

    Ik heb dus een hoofdrol nodig , momenteel enkel de hoofdrolspeelster. Dus heb je zin om mee te spelen, vul even dit in. Ik kies de beste , niet de eerste.
    Naam:
    Woonplaats:
    Foto:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Fan van:
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?:

    Ik heb geen zin om een heel paspoortje in elkaar te steken, maar je Storie lijkt me geweldig! Wil je me laten weten als de eerste er op staat?


    Live life limitless.

    Naam: Kaylee
    Woonplaats: Los angels
    Foto: profiel plaatje
    Uiterlijk:bruine ogen alles hetzelfde als de foto
    Innerlijk: lief aardig slim houd van zingen en dansen
    Fan van: tokio hotel jonas brothers Chieko Kawabe japanse liedjes twilght disney
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Bella

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 17:43 ]

    Naam: Valerie Jones.
    Woonplaats: New York.
    Foto: Valerie.
    Uiterlijk: Lang donkerbruin haar met onderin wat slag. Licht getinte huid en op haar rechterwang een moedervlek. En lichtblauwe tot groene ogen en een slank postuur en 1.65 lang.
    Innerlijk: Laat zich snel mee slepen, niet op haar mondje gevallen, vrolijk, behulpzaam, begripvol, leergierig, doorzetter, slim en creatief.
    Fan van: Justin Bieber, Katy Perry,Travis McCoy, Ay Whinehouse, Jonas Brothers, Robert Pattinson, Lady Gaga en Michael Jackson.
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Jackson Rathbone of Robert Pattinson.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam: Grace McEvans
    Woonplaats: Ohio
    Foto: Grace
    Uiterlijk: Blauwe ogen, Bruin krullend haar, lange wimpers, scherp gezicht, slank
    Innerlijk: zachtaardig, lief, behulpzaam, mondig, dromerig, onafhankelijk
    Fan van: Ne-Yo, Paramore
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Emmett Cullen - Kellan Lutz

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 17:53 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Boulevard schreef:
    Ik heb geen zin om een heel paspoortje in elkaar te steken, maar je Storie lijkt me geweldig! Wil je me laten weten als de eerste er op staat?

    Natuurlijk laat ik het je weten

    Naam: Tamara Anna Demi Destiny Jones
    Woonplaats: LA
    Foto: http://www.sevelina.com/wp-content/uploads/image/demi-lovato-in-black-hat.jpg
    Uiterlijk: Bruin haar met pony, bruine ogen, slack.
    Innerlijk: Aardig, kan goed zingen, kan overal om lachen maar heeft ook een gevoelige kant, creatief, ziet overal het positieve van in.
    Fan van: Twilight, Taylor Lautner en disney sterren (Jonas Brothers, Demi Lovato ect.)
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Jacob Black/Taylor Lautner.

    Wil je het even melden als ik 't geworden ben? :D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 17:48 ]

    Naam: Chrissy
    Woonplaats: New-Mexico
    Foto:Chrissy
    Uiterlijk: Redelijk klein, donkere haren, mager, bruin/groene ogen.
    Innerlijk: ongeduldig, opdringerig, aardig, zelfzeker, humoristisch, drama queen.
    Fan van: Vanessa hudgens, Taylor lautner
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Taylor lautner ^^


    zeg wanneer je begint , ik wil hem graag lezen ^^

    x


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Naam: dawn
    Woonplaats: new york
    Foto: http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Avril-Maxim-avril-lavigne-781720_400_500.jpg
    Uiterlijk: 1,60 blond lang haar tot de eind van de rug en een plukje roze haar skater achtig
    Innerlijk: melig is vaak vrolijk
    Fan van: TH TL
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: jasper jacob
    wil je me zeggen wanneer er een deeltje is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Naam: Casey Yoo
    Woonplaats: Los Angeles
    Foto: Casey
    Uiterlijk: grote, donkere ogen, koperkleurig haar, niet getint, ook niet heel bleek, volle verleidelijke lippen, slank figuur, lange benen. 1m73.
    Innerlijk: gevoelig, klampt zich echt ergens aan vast als ze het wil, behulpzaam, intelligent, nieuwsgierig, muzikaal, trekt zich veel aan van anderen, vergevingsgezind, gesloten, creatief, heeft droge humor.
    Fan van: Twilight/New Moon, de cast, de muziek, alles..
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Peter Facinelli, Taylor Lautner


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Naam: Catharina Johnson
    Woonplaats: California
    Foto: http://mrspriss.com/wp-content/uploads/kim602n.jpg
    Uiterlijk: lang bruin steil haar, bruine ogen, 1m75, slank, bloedmooi en sexy
    Innerlijk: altijd het grappenmakertje, is erg gevoelig, een echte dromer, kan erg jaloers zijn, heeft een hekel aan blonde bimbo's met roze jurkjes en hun chiwawa.
    Fan van: taylor lautner, robert pattinson, twilightfilms,...
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: kellan lutz (Emmet Cullen) en jackson rathbone ( Jasper Hale)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Ginger Shaw
    Woonplaats: New York
    Foto: http://www.zombiehighmovie.com/Bios/rachele.jpg
    Uiterlijk: Knap. Groene ogen en zwart haar.
    Innerlijk: Geobsedeer door twilight, grappjas en ziet het leven als een spel.
    Fan van: ALLES WAT MET TWILIGHT TE MAKEN HEEFT.
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Uhmm. Robert pattinsonXD&Jackson Rathbone

    Hhaha.
    heb nu al zin om die story te lezen!
    ik wil ook wel de vriendin zijn van de hoofdrolspeler.maakt mij niet ut;)

    Naam: Roxi Moore
    Woonplaats: LA
    Foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=146006
    Uiterlijk: Knap, Bruine ogen en bruine haartjes
    Innerlijk: aardig als je der kent bitch als je der niet kent, dromerig, soms best wek stil maar kan ook heel druk zijn, gevoelig, gaat voor het uiterste
    Fan van: heeft een hele erge obsession van TWILIGHT
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Taylor Lautner of Jackson Rathbone (:

    oehh ik heb nu al zin in je story =D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 18:42 ]

    Ik wil hem wel volgen, maar ben te lui voor een paspoortje. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Naam: Caitlin
    Woonplaats: Dat veranderd altijd, het ligt eraan waar de Twilight-cast op dat moment gevestigd is ^^.
    Foto:[url] http://www.bakotopia.com/file/picture/223077/1/0/[/url]
    Uiterlijk: Knap, Getint, bruine ogen, bruin haar.
    Innerlijk: bitch tegen vreemden, aardig tegen vrienden, als ik ergens voor ga, ga ik ervoor tot het einde.
    Fan van: Muziek & Twilight
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Taylor Lautner

    xoxo

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 15:50 ]


    De fouten in je leven worden je nooit meer vergeven.

    Naam: Shirley
    Woonplaats: hangt overal en nergens rond zolang het maar in de buurt is van iemand van Twilight zodat ze weer wat nieuws over hun te weten komt
    Foto: http://videomachina.files.wordpress.com/2008/10/mila-kunis-picture-4.jpg
    Uiterlijk: knap, bruine ogen, slank
    Innerlijk: sluw en bitchy op het eerste gezicht, later wordt ze wat losser.
    Fan van: Twilight & muziek
    Favoriet van de Twilight/NewmoonCast?: Taylor Lautner, Robert Pattinson & Ashley Greene


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney