• Helleuw dit is geen aanval op fans of niet fans. Maar ik zie dat heel vaak terug in topics dat mensen zeggen dat Katy vals zingt. Maar je vergeet dan wel een dingetje. Katy is nog jong en is voor ongeveer anderhalf jaar geleden pas begonnen met zingen en nog niet zo lang geleden met optreden. Ze springt, sprint, rent, en doet nog veel meer onnozele dingen. Als je nog niet zo'n artiesten conditie hebt [denk maar bijv. even aan Bill Kaulitz of whatever] dan kun je niet mongolisch, idioot en hyperactief tegelijk doen terwijl je daarbij ook nog is zingt. Dus.. wanneer artiesten vals zingen op het podium wil het niet direct zeggen dat ze niet kunnen zingen, waar veel mensen vanuit gaan. Toch?

    Even voor de duidelijk, dit is geen herrieschop topic..


    Wie du mir, so ich dir.

    Katy perry heeft noooooit vals gezongen :Y)

    Yeah:Y)

    Ik zu dat ook niet kunnen hoor met mijn conditie ;P

    idd door dat springen enzo raakt ze juist buiten adem enzo. Dus dat moet ze dan maar eens minder doen.ö xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik ben het er niet mee eens eigenlijk. ik vind dat ze in haar liedjes echt zon electrische stem heeft enzo, en dat is natuurlijk niet van zichzelf.
    maar niemand kan tippen aan rihanna. En die beweegt amper wat x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Katy Perry had 1 keer echt vals gezongen, sindsdien zegt iedereen dat ze altijd vals zingt, wat totaal niet waar is.


    Some people make the world special just by being in it

    Weetje ;3

    Eigenlijk ben ik het met je eens.
    ik heb laatst haar concert in NY[?] gezien op MTV en dat was geweldig. en ze zingt eigenlijk alleen ech vals bij i kissed a girl en Hot'n'cold


    We can only learn to love by loving.

    Ik vindt dat Katy perry vals zingt :S ^^
    Maar ik heb nooit gezegd dat ze niet kan zinge xD


    Your Butt is Mine!

    Mensen hebben altijd wel commentaar, stelletje zeikers. :'D

    Mensen hebben op iedereen commentaar,alsof een bekende artiest niet is fout kan zijn...


    The soul needs autumn.

    Ik zag een concert van haar op MTV, ze stond stil en alsnog zong ze behoorlijk vals :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik geef je gelijk hoor, het moet niet makkelijk zijn voor een artiest om voor zoveel mensen te staan zingen enzo, maar je gaat in de eerste plaats naar een concert voor de muziek, en niet om je artiest zien rond te springen - wat het wel leuker maakt natuurlijk^^- , dus verwacht je ook dat ze niet vals zingen :s Ik ken Katy Perry niet zo goed, ik ben geen fan, maar ook zeker geen hater ofzo..De live filmpjes die ik van haar al heb bekeken op youtube waren toch dikwijls heel vals gezongen, maar ik volg KP niet echt dus.. Ik geloof ook dat ze niet altijd vals zingt en dat ze dus best wel even een mindere dag ofzo kan hebben (like iedereen),,

    http://www.youtube.com/watch?v=P2shQ-Q4Vmc
    Daar zingt ze niet bepaald vals ofzo.
    Maar, ik ben het met je eens.

    Mee eens. Zodra ze rustig met haar gitaar op het podium stata is het prachtig! Maarja, ook het concert dat ze regelmatig op MTV uitzenden is mooi. Dat concert was in Spanje in Barcelona.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb haar gehoord op het nieuws toen ze optrad in de AB, en ik schrok eigenlijk wel, omdat ik hot'n cold gewoon een kei goei lieke vind, maar toen'k da hoorde..Ai.. da was wel iets anders
    maar ge hoort wel dat de opgenomen versie gewoon kei hard is bijgewerkt nso.
    maja, eigenlijk boeit me da nii echt, want ik ben toch geen fan van Katy Perry^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    live klinkt ze vaak vals (niet altijd dus)

    maar als je naar een cd van haar luistert klinkt het wel goed