• Helleuw dit is geen aanval op fans of niet fans. Maar ik zie dat heel vaak terug in topics dat mensen zeggen dat Katy vals zingt. Maar je vergeet dan wel een dingetje. Katy is nog jong en is voor ongeveer anderhalf jaar geleden pas begonnen met zingen en nog niet zo lang geleden met optreden. Ze springt, sprint, rent, en doet nog veel meer onnozele dingen. Als je nog niet zo'n artiesten conditie hebt [denk maar bijv. even aan Bill Kaulitz of whatever] dan kun je niet mongolisch, idioot en hyperactief tegelijk doen terwijl je daarbij ook nog is zingt. Dus.. wanneer artiesten vals zingen op het podium wil het niet direct zeggen dat ze niet kunnen zingen, waar veel mensen vanuit gaan. Toch?

    Even voor de duidelijk, dit is geen herrieschop topic..


    Wie du mir, so ich dir.

    Je hebt gelijk,ze zingt niet altijd zuiver.Maar dan om elke keer te zeggen dat ze vals zingt,vind ik erover.
    Al moet ik je wel een beetje tegenspreken wat betreft dat ze nog maar pas zingt en optreed.
    Ze heeft in 2001 al een album uit gebracht onder haar echte naam.En ze trad toen soms op. Maar toen was totaal nog niet bekend ofzo.
    Maar ze zingt toch al bijna 8 jaar.


    I need you like a heart needs a beat

    mee eens


    /

    Nou, ik vind niet meteen dat ze vals zingt, maar ze zingt op andere toonhoogte dan haar oorspronkelijke liedjes. Ook de tempo is opeens anders ?
    x


    ok

    Je hebt gelijk,ze zingt niet altijd zuiver.Maar dan om elke keer te zeggen dat ze vals zingt,vind ik erover.
    Al moet ik je wel een beetje tegenspreken wat betreft dat ze nog maar pas zingt en optreed.
    Ze heeft in 2001 al een album uit gebracht onder haar echte naam.En ze trad toen soms op. Maar toen was totaal nog niet bekend ofzo.
    Maar ze zingt toch al bijna 8 jaar.
    Volgende keer toch maar is beter mijn bronnen natrekken dan.. :X:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    katy perry zingt vals live x']
    wie weet over een paar jaartjes kan ze het wel,maar nu doet het mijn oren pijn x]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ze kan echt niet live zingen bij de ema's was het echt lelijk.. sorry voor de fans hier..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Echt mee eens. Kathy Perry zingt niet vals , Daar is ze te cuuwl voor <3


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Ach.. wat boeit het? Als ze 1 keer vals zingt... trekken we er niks van aan, als de rest wel goed klinkt ja toch? Er zijn trouwens meer mensen op de wereld die slechter zingen dan beter. Ik heb haar trouwens nooit vals horen zingen!
    Ik loop weer achter zoals normaal :3


    Als je maar een ananas hebt..

    ze kan echt niet live zingen bij de ema's was het echt lelijk.. sorry voor de fans hier..

    Ja, dat vond ik dus ook. -.-'
    x


    ok

    der zijn echt zo veel artiesten die live zo vals zingen als wat...

    Ik vind ook dat Katy soms vals zingt Live, maar dat komt inderdaad omdat ze zoveel rondloopt ;)

    Respect dat ze terwijl ze dat allemaal doet nog kan zingen. :')

    idd vroeger zong ze praktisch alleen maar gospel dat spring je niet zo rond hé en nu met de up tempo nummers doet ze dat wel dus tuurlijk is dat een heuse inspanning voor haar stem;)

    x

    Katy Perry?
    Vals zingen?
    In GEEN 10 DUIZEND JAAR :Y)
    Ik hou soms erg veel van dat Mongolisch/hyperactief kind :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik houd niet van haar muziek . ;3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT