• Helleuw dit is geen aanval op fans of niet fans. Maar ik zie dat heel vaak terug in topics dat mensen zeggen dat Katy vals zingt. Maar je vergeet dan wel een dingetje. Katy is nog jong en is voor ongeveer anderhalf jaar geleden pas begonnen met zingen en nog niet zo lang geleden met optreden. Ze springt, sprint, rent, en doet nog veel meer onnozele dingen. Als je nog niet zo'n artiesten conditie hebt [denk maar bijv. even aan Bill Kaulitz of whatever] dan kun je niet mongolisch, idioot en hyperactief tegelijk doen terwijl je daarbij ook nog is zingt. Dus.. wanneer artiesten vals zingen op het podium wil het niet direct zeggen dat ze niet kunnen zingen, waar veel mensen vanuit gaan. Toch?

    Even voor de duidelijk, dit is geen herrieschop topic..


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh jaa, dat zou kunnen.


    Life is hard and then we die

    Ik vind haar niet mooi zingen live, en dat is mijn mening (:
    En aangezien ik al gauw met bands/zangers/zangeressen klaar ben als ik ze één keer vals heb horen zingen, luister ik ook niet naar haar muziek :Y)


    Lil' Dustymouse.♪

    MWHAHAHAHAHAH
    Die zingt idd vals:Y)
    Xx


    Loving you is hard, missing you is harder.

    Ik vind dat ze nogal héel erg vals zingt.
    Maar dat kan nog veranderen?


    Protège moi de mes désirs.

    Mee eens. Britney spears heeft op haar cd ook dik bewerkte stem. Maar als je dan een optreden bekijkt heeft ze die niet eens!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind neit zo zeer dat ze vals zingt,
    Maar dat ze soms adem te kort komt XD
    En dat klopt dan wel met wat jij zegt ,maar dan meot ze dat maar iets minder doen want dat klinkt neit .


    Crack a bottle

    euhm ja volgens mij wel (: ookal beweegt ze veel op haar podium ...
    pink hangt ondersteboven in de lucht salto's te doen en zij zingt niet vals o.O dus dan moeten we het niet wijten aan bewegingen op podium xD
    hoewel ik dacht dat ze een sterke stem had o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eigenlijk ben ik het niet helemaal met jou eens. Ik bedoel, ze is niet heel lang bekend, maar je kan zingen of je kan het niet. Daar heb je talent voor en het zit je mee of het zit je niet mee.
    Maar bij de Ema's zat ze gewoon ergens op en toen zong ze ook echt niet mooi, niet vals ofzo, maar ze zingt zo met zo'n kraaistem.
    Dus als je rent en springt en weetikveel wat kun je nog steeds vals of niet zingen.


    -

    respect voor Katy:)
    ik vind het knap hoe ze dat allemaal kan doen:O


    Let the speakers blow youre mind ||

    ze zingt toch al langer dan anderhalf jaar? want ze had eerst een country [?] album maar dat verkocht niet en toen had ze haar haren zwart geverfd en haar naam veranderd of zoiets..
    maar wat je zegt, klopt mss wel
    ik vind zelf dat ze niet goed live zingt, maar zoals jij zegt ze staat bijna geen moment stil dusja dan is het moeilijk


    You're a star in heaven.

    Mee eens.


    Dromen..........................

    Sorry, maar ik heb meerdere optredens van haar gezien en ik vind dat ze niet kan zingen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik vind ook wel dat ze soms vals zingt.. maar als je daaraan denkt kan het wel eens kloppen.

    maar als je naar Bill kijkt.. hij zingt nooit vals ookal staat hij er als een hyperactief iemand op en neer te springen..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    katy perry zingt echt niet vals !! ze zingt gewoon anders dan op haar cd.

    I LOVE KATY (H)(H)(H)

    Sorry, maar ik heb meerdere optredens van haar gezien en ik vind dat ze niet kan zingen.


    Vind ik ook.


    -