• Jezus als een iemand zegt dat bill lelijk is zegt opeens iedereen het.. Ik zou zeggen laat hem.. Super veel fans zijn boos op hem.. 0.o

    Zijn er ook mensen die hem nog leuk vinden.. Of het niks boeien als er wat veranderd is aan hem


    ...

    Ik vind Bill nog leuk ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik vind Bill nog leuk ;)


    aaahh gelukkiggg.. Ik was echt bang dat de fans uitsterven


    ...

    Wat bill ook doet ik blijf fan van hem.

    Ik ben nog steeds fan,maar de "oude Bill" vind ik toch leuker

    (...)

    aaahh gelukkiggg.. Ik was echt bang dat de fans uitsterven

    Ghehe, idd, GELUKKIG
    ik vind ook da ze Bill eens gerust moeten laten als hij het zelf mooi vind, wrm er dan over zagen? ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik heb nog nooit gezegd dat Bill lelijk is. De laatste tijd staat hij wel wat niet mooi [xD] op de foto's, maar hij is toch altijd het zelfde als vroeger? En iedereen is mooi op zijn eigen manier. Dus, lelijk is hij niet! ^-^


    You'll never dream alone. <3

    Er is een verschil tussen een lelijke foto en een lelijk persoon.
    Ik vond Bill altijd redelijk mooi, maar vind de foto's die ik nu zie ronduit lelijk. Terwijl 't koppie zelf niet eens lelijk is meer 't geheel? En het feit dat hij gewoon vet bad op de foto's staat.

    Ik heb nog nooit gezegd dat Bill lelijk is. De laatste tijd staat hij wel wat niet mooi [xD] op de foto's, maar hij is toch altijd het zelfde als vroeger? En iedereen is mooi op zijn eigen manier. Dus, lelijk is hij niet! ^-^


    Nee okee ik begrijp wat je bedoelt maar ik bedoel ook niet echt lelijk maar gewoon iedereen zegt dat hij er belachelijk uitziet en dat soort dingen


    ...

    Ik vind Bill nog steeds lekker :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind Bill echt nog gewoon een lekker ding xD Hij is en blijft gwn sexai, als hij er maar niet als een zwerver uitziet. Of miss is die dan nog steeds lekker. Omg! Ik mag niet thuis komen met een jongen die op Bill lijkt en laat ik nou net toevallig hebben vertelt dat ik een jongen leuk vind die nagellak heeft en altijd in het zwart draagt. Kan ik er wat aan doen dat mijn vader het bij me kan gokken? :S
    Nou is dit een lekkere lange zeikende reactie xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik vind Bill echt nog gewoon een lekker ding xD Hij is en blijft gwn sexai, als hij er maar niet als een zwerver uitziet. Of miss is die dan nog steeds lekker. Omg! Ik mag niet thuis komen met een jongen die op Bill lijkt en laat ik nou net toevallig hebben vertelt dat ik een jongen leuk vind die nagellak heeft en altijd in het zwart draagt. Kan ik er wat aan doen dat mijn vader het bij me kan gokken? :S
    Nou is dit een lekkere lange zeikende reactie xD


    Nou kind ik vind het prachtig ;33 xd


    ...

    Ik heb hem altijd al een betje eng gevonden :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ben nog helemaal fan van hem

    Ik vind hem net cool, omdat hij doet wat hij zelf wil (nuja xD)

    Er bestaat ook zoiets als meningen. ><
    Als iedereen elkaar nadeet was er maar één iemand fan van TH op Quizlet, is ook niet zo. :x
    Ik, boos, op Bill? Bill zelf is een cutie, maar hij maakt zichzelf lelijk (mijn mening) met die dreads enzo.
    Waarom zouden er mensen boos op Bill zijn? O.O
    Ze kunnen hem toch niet tegenhouden >=O


    -