• Ik ging dus MSN 9.0 downloaden, maar die beef steken op 90%, toen ging ik 'm anuleren. En mijn vorige MSN deed het ook niet meer. Dus probeerde ik die opnieuw te downloaden, gaf die aan dat dat niet kon omdat er op mijn computer al een nieuwere versie stond. Maar die had ik geannuleert & staat ook niet meer bij programma's.
    Hoe krijg ik MSN nu terug? O_o


    Sweet dreams will come true.

    Ga naar taakbeheer, klik dan op processen.
    Als het goed is, moet daar de messenger download ook tussen staan.
    Die annuleer je.
    Je start je computer opnieuw op en nog een keer downloaden.
    Dan doet ie het als het goed is wél. :')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    en wat is formateren? (A)
    formateren is dat je die laat binne doen in n winkel en dat je m helemaal virus vrij maakt (der zit een groot virusding op die nieuwe msn) en en dat wel al je programas wegzijn mr die kan je der late trug opzette door die mense en en ja je kan t ook elf doen mr ik weet nie hoe da moet..veel gluk zou ik zeggen..


    Imperfection Is Beautiful

    Ga naar taakbeheer, klik dan op processen.
    Als het goed is, moet daar de messenger download ook tussen staan.
    Die annuleer je.
    Je start je computer opnieuw op en nog een keer downloaden.
    Dan doet ie het als het goed is wél. :')
    Dat heb ik al gedaan toen ie niet verder ging al 90%


    Sweet dreams will come true.

    (...)formateren is dat je die laat binne doen in n winkel en dat je m helemaal virus vrij maakt (der zit een groot virusding op die nieuwe msn) en en dat wel al je programas wegzijn mr die kan je der late trug opzette door die mense en en ja je kan t ook elf doen mr ik weet nie hoe da moet..veel gluk zou ik zeggen..
    Thx...


    Sweet dreams will come true.

    msn 9.0 moet je niet nemen er zit en soort virus in ofzo veel computers gaan danc raschen ofzo
    Ik heb ook 9.0 die doet het gewoon hoor x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ComputerShop..

    Dusz eerst naar : Deze comuter gaan en dan zie je in het eerste blokje links ; Programma's installeren of verwijderen en dan kun je zien of die msn 9.0 er tussen staat en dan kun je die verwijderen en opnieuw downloaden :Y)

    x

    Dusz eerst naar : Deze comuter gaan en dan zie je in het eerste blokje links ; Programma's installeren of verwijderen en dan kun je zien of die msn 9.0 er tussen staat en dan kun je die verwijderen en opnieuw downloaden :Y)

    x
    MSN 9.0 staat er niet meer tussen :'S Maar als ik 'm opnieuw probeer te downloaden zegt ie dat ie al op mijn computer staat O_o


    Sweet dreams will come true.