• Nog 6 dagen en dan krijg ik een beugel... :( Heb ik dus echt geen zin in, want iedereen zit mijn te plagen door steeds te zeggen: Doet pijn joh.
    En dankzij die beugel mag ik geen lippiercing! Maar ook miss omdat ik pas 12 ben... :S
    Wie heeft er van jullie een beugel?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Het is nog al erg.


    Innocence.

    Welke beugel krijg je?
    Ik krijg de 23e ofzo een buitenboord ding.. Maar ik hoef hem alleen 's nachts te dragen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ben er al twee jaar vanaf, het went wel. (:

    Heb 2 buitenboord gehad & een binnenboord.

    ik ben er lekker klaar mee! ;D

    Welke beugel krijg je?
    Ik krijg de 23e ofzo een buitenboord ding.. Maar ik hoef hem alleen 's nachts te dragen (:

    Ik krijg blokjesbeugel. En dan woensdag al. Dat is vorige week ff snel besloten toen ik voor het eerst naar de nieuwe ortho moest Ô.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik, valt wel mee =D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik. En het valt inderdaad heel erg mee. Ik heb slotjesbeugel. De eerste paar dagen trekt het wel heel erg. Bij mij tenminste, en dat is níét leuk.

    Mijn beugel is er gelukkig net uit, alleen het doet niet zo heel veel pijn hoor;). In het begin had ik er wel wat last van, maar naar een paar dagen kon ik alles weer eten.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb alleen boven, en niemand merkte het ofzo XD
    Na 2 weken, toen vroeg iemand: 'Annemiek, heb jij een beugel?' O_O Echt helemaal verbaasd.

    Het went wel, je bent er 3 dagen ziek van. Ik ben er al een tijdje vanaf.

    Het went wel, je bent er 3 dagen ziek van. Ik ben er al een tijdje vanaf.

    Leuk Je bent er maar 3dagen ziek van. -_- xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik heb het niet,

    ik had slotjesbeugel 10maanden nu nacht beugel mag er al 6april uit heb mooie witte rechte tanden, je krijgt er zeker geen spijt van gewoon doen!
    ookal doet et pijn op het begin!
    (flower)

    Wahah (': Ik heb een beugel en de mijne mag eraf in de zomervakantie n_n' Maar, sterkte ermee. Het doet in het begin ontzettend veel pijn, ik kom niets eten en amper slikken.

    Ik verjaar over twee dagen en één nachtç

    Het valt allemaal best mee, je moet alleen wennen en ik heb nu slotjes en het voelt alsof je niks hebt. je moet gwn wennen.