• ik ben al een tijd niet meer op quizlet geweest en heb me al een tijdje niet meer echt bezig gehouden met Tokio Hotel maar ik lees nu net nogal wat geruchten: dat bill annorexia heeft, dat Georg uit de band word getrapt, dat Tom en/of Bill iets vreselijks met hun haar hebben gedaan, dat Tom n enorme tattoo wil, dat Amerika hun helemaal verpest heeft en zo kan ik nog wel even doorgaan (ik weet dat niet alles waar is)

    wat is nou allemaal precies waar van de geruchten die de laatste tijd rond zijn gegaan?!?
    want ik snap het onderhand niet meer...

    ik weet het ik ben een hele slechte fan :$:$:$:$:$

    aub geef me wat uitleg!

    Xx


    She said: I gotta find out for myself

    Bill heeft dreadlocks. --'

    Bill heeft geen anorexia, Georg wordt niet uit de band getrapt, Tom heeft geen enorme tattoo en ook geen herpes, Bill heeft witte fibre-dreads en eehm, over Gustav zijn er blijkbaar tot nu toe nog geen roddels geweest :D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Bill heeft geen anorexia, dat van Georg is een roddel. Bill heeft zijn gebit recht laten zetten, en heeft nu dreads. Bill heeft een nieuwe tattoo over zijn zij met de tekst "Wir horen nie auf zu schreien. Wir kehren zum ursprung zürück."
    Tom heeft z'n dreads korter laten knippen. Gustav werd opgenomen in het ziekenhuis met een blinde darm ontsteking.


    -

    Bill heeft dreadlocks. --'


    Is dat zo erg dan? -_-'


    Scream for mercy!

    Bill heeft geen anorexia, Georg wordt niet uit de band getrapt, Tom heeft geen enorme tattoo en ook geen herpes, Bill heeft witte fibre-dreads en eehm, over Gustav zijn er blijkbaar tot nu toe nog geen roddels geweest :D


    Gustav is clean. :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Is dat zo erg dan? -_-'


    Dat is misschien haar mening? We leven in landen waar meningsuiting is toegestaan. >_<


    -

    lees de reacties gewoon uit die topics? Dan weet je alles


    -

    lees de reacties gewoon uit die topics? Dan weet je alles

    heb ik gedaan maar daar raakte ik juist van in de war..:S


    She said: I gotta find out for myself

    De uitleg is een beetje heel erg lang :P


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    De uitleg is een beetje heel erg lang :P

    nou en ik wil het weten x3 xD


    She said: I gotta find out for myself

    Jah. Bill heeft anorexia, Georg wordt uit de band getrapt, Tom heeft enorme tattoo en ook herpes.. :Y)

    geloof toch niet altijd alles. :X


    ' niks is wat het zijn moet '

    Bill heeft ander haar
    van Georg geen idee het staat niet op de th site dus
    Bill heeft volgens zichzelf geen anorexia
    en Tom heeft gezegt nooit een tattoo te willen, dus af wachten of die het laat zette hea

    ik weet het ik ben een hele slechte fan
    Waar slaat dát op --' Like, ik ben maar een jaartje fan geweest, ben ik daarom een slechte fan. Nope dus (:
    En als je de geruchten niet hoort: Zoveelte betere: Als sommige THFans geruchten horen dan ontploft Quizlet bijna van hun woedeuitbarstingen (':

    omdat het zo stil is met tokio hotel gaan er allemaal roddels af als een echte oorlog.
    ik geloof er allemaal geen kneit van x')
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    whaha bill en tom hebben iets vreselijks met hun haar gedaan. x'D dat klinkt alsof ze het kaal geschoren hebben. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.