• Sinds een paar weken heb ik vaak ruzie met mijn allerbeste vriendin. Het voelt echt mega klote, ik hoef maar het minste of geringste te doen en ze reageerd al aangebrand. Ik wil haar echt totaal niet kwijt en het doet me echt pijn.
    Vanavond weer, ik probeer een goed mens te zijn en het enige wat zij doet is er lacherig over doen of aangebrand. Het doet me echt pijn. En dit moest er gewoon even uit.

    <3xo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Praat er met haar over. Praten is de beste oplossing. En laat haar anders een tijdje afkoelen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Praat er met haar over. Praten is de beste oplossing. En laat haar anders een tijdje afkoelen.


    Praten heb ik al genoeg gedaan erover met haar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    hmm ik weet ook niet goed wat je zou kunnen doen :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    (...)

    Praten heb ik al genoeg gedaan erover met haar.

    Dan zou je haar een tijdje moeten laten en toch gewoon laten merken dat je het echt niet leuk vind. Het is niet de bedoeling dat jij onder haar humeur gaat lijden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dan zou je haar een tijdje moeten laten en toch gewoon laten merken dat je het echt niet leuk vind. Het is niet de bedoeling dat jij onder haar humeur gaat lijden.


    Het is niet zozeer haar humeur, ook het mijne, maar eht voelt gewoon klote. En afstand nemen kunnen we niet. Daar zijn we, althans, waren we te close voor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Praten, maar je zegt al dat niet werkt. Dankun je beter afwachten denk ik, hoe lang is dat al bezig? Is er misschien iets vervelends gebeurt? Of heeft ze haar maandelijkse probleem?


    -

    (...)

    Het is niet zozeer haar humeur, ook het mijne, maar eht voelt gewoon klote. En afstand nemen kunnen we niet. Daar zijn we, althans, waren we te close voor.

    God, ik zou het echt niet weten nu. Als jullie close waren/zijn misschien heeft ze problemen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien moet je haar een beetje negeren, niet compleet maar gewoon op afstand houden. misschien is dat wel even nodig.
    ik hoop dat het goed komt. :]
    je doet me aan kevin denken met je <3xo

    (...)
    God, ik zou het echt niet weten nu. Als jullie close waren/zijn misschien heeft ze problemen?


    Volgens mij weet ik wel wat haar probleem is. Maar ze zegt van niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Misschien moet je haar een beetje negeren, niet compleet maar gewoon op afstand houden. misschien is dat wel even nodig.
    ik hoop dat het goed komt. :]
    je doet me aan kevin denken met je <3xo


    Ja hoop ik ook.
    -sigh- Het is echt erg met me gesteld niet?
    HIJ HEEFT HET VAN MIJ! Dat doe IK altijd!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb dat ook met een vriendin nou ja, HAD we hebben nu nog steeds ruzie maar dat boeit me niet we hebben het nu al zooó lang!eerst dacht ik wel shit! ik ben me beste aller aller beste vriendin kwijt maar nu hoef ik haar niet meer! ik heb genoeg andere en leukerse en nicere en toffere vriendinne! toen was het echt mij of mij nooit meer bij haar zo'n stom kind!

    Oke, today.
    March - Friday the 13th is the day my soul is ripped outta my body.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb dat ook met een vriendin nou ja, HAD we hebben nu nog steeds ruzie maar dat boeit me niet we hebben het nu al zooó lang!eerst dacht ik wel shit! ik ben me beste aller aller beste vriendin kwijt maar nu hoef ik haar niet meer! ik heb genoeg andere en leukerse en nicere en toffere vriendinne! toen was het echt mij of mij nooit meer bij haar zo'n stom kind!


    Maar zij was my, en ik was haar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Maar zij was my, en ik was haar.

    Ken dat gevoel, alsof iets van jezelf er ineens niet meer is. Heel raar, maar toch moet je het tijd geven. Misschien heeft ze rust nodig. Ik zit op dit moment in precies hetzelfde schuitje, ze wil rust dus mag ik niet meer met haar bemoeien, dat doet pijn..


    -

    (...)
    Ken dat gevoel, alsof iets van jezelf er ineens niet meer is. Heel raar, maar toch moet je het tijd geven. Misschien heeft ze rust nodig. Ik zit op dit moment in precies hetzelfde schuitje, ze wil rust dus mag ik niet meer met haar bemoeien, dat doet pijn..


    Over wie heb je het?


    We'll still love each other, forever and always. <3