• Sinds een paar weken heb ik vaak ruzie met mijn allerbeste vriendin. Het voelt echt mega klote, ik hoef maar het minste of geringste te doen en ze reageerd al aangebrand. Ik wil haar echt totaal niet kwijt en het doet me echt pijn.
    Vanavond weer, ik probeer een goed mens te zijn en het enige wat zij doet is er lacherig over doen of aangebrand. Het doet me echt pijn. En dit moest er gewoon even uit.

    <3xo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik haat hem ... IK HAAT HEM ZO ERG


    Your make-up is terrible

    Ik haat hem ... IK HAAT HEM ZO ERG


    Wie haat je?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Wie haat je?


    Wie denk je? Die klootzak die mij jaloers probeert te maken, door met jou te bellen en te smsen. Die klootzak die mij belt, of ik aan jou wil vragen of je hem wilt bellen. Dan kan hij toch ook gewoon jou bellen? Maarnee, toen moest hij ook nog vragen of ik het wel leuk vind dat jullie zo met elkaar omgaan. Die klootzak, die dingen tegen John gaat lullen omdat hij weet dat hij het doorlult tegen mij. Dat hij gaat zeggen hoeveel smsjes hij wel niet van je gekregen hebt, zodat John het weer tegen mij vertelt, en dan hoop hij dat ik jaloers word, en hem terugwilt. NO WAY


    Your make-up is terrible

    (...)

    Wie denk je? Die klootzak die mij jaloers probeert te maken, door met jou te bellen en te smsen. Die klootzak die mij belt, of ik aan jou wil vragen of je hem wilt bellen. Dan kan hij toch ook gewoon jou bellen? Maarnee, toen moest hij ook nog vragen of ik het wel leuk vind dat jullie zo met elkaar omgaan. Die klootzak, die dingen tegen John gaat lullen omdat hij weet dat hij het doorlult tegen mij. Dat hij gaat zeggen hoeveel smsjes hij wel niet van je gekregen hebt, zodat John het weer tegen mij vertelt, en dan hoop hij dat ik jaloers word, en hem terugwilt. NO WAY


    En dan is het natuurlijk erg gemakkelijk om het op je beste vriendin af te reageren die al de weg kwijt is. Erg logisch allemaal. Maar even als het je zou interesseren, ze heeft weer AM gedaan, zover heb je haar gedreven dit keer, bedankt. Hartelijk bedankt. Vooral nu, nu Romano 4 maanden dood is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    En dan is het natuurlijk erg gemakkelijk om het op je beste vriendin af te reageren die al de weg kwijt is. Erg logisch allemaal. Maar even als het je zou interesseren, ze heeft weer AM gedaan, zover heb je haar gedreven dit keer, bedankt. Hartelijk bedankt. Vooral nu, nu Romano 4 maanden dood is.


    Haal dat dooie kind er maar weer bij hoor! Zou ik ook doen, lijkt het weer mijn schuld. Geef eens aandacht aan je vriendin, in plaats van haar ex, die zegt dat hij zelfmoord wilt plegen, maar het echt niet durft en gewoon zegt om aandacht te krijgen. EN IEDEREEEN TRAPT ERIN inclusief wij! Ik heb je begrip nodig, niet hij! Hij gebruikt je groot en deels alleen maar.


    Your make-up is terrible

    (...)

    Haal dat dooie kind er maar weer bij hoor! Zou ik ook doen, lijkt het weer mijn schuld. Geef eens aandacht aan je vriendin, in plaats van haar ex, die zegt dat hij zelfmoord wilt plegen, maar het echt niet durft en gewoon zegt om aandacht te krijgen. EN IEDEREEEN TRAPT ERIN inclusief wij! Ik heb je begrip nodig, niet hij! Hij gebruikt je groot en deels alleen maar.


    En ik maar geloven en denken dat je te vertrouwen was. Het spijt me dat ik zoveel kostbare tijd in beslag heb genomen. Van mij zul je niks meer horen. En over die graf-ex van je, die ken de tering krijgen.
    Stik er maar in. Bedankt dat je hebt bewezen dat de mensheid niet te vertrouwen is, voor de zoveelste keer heb ik alles verloren, en dit keer was het laatste.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gaat dit over wie ik denk dat dit gaat? O.O
    But, ik zou toch een tijdje afstand nemen, niet in de zin van niet zo veel contact meer, maar luchtige onderwerpen in jullie gesprekken. Misschien helpt dat wat om te bekomen en gaat het binnenkort weer wat beter. (:

    Gaat dit over wie ik denk dat dit gaat? O.O
    But, ik zou toch een tijdje afstand nemen, niet in de zin van niet zo veel contact meer, maar luchtige onderwerpen in jullie gesprekken. Misschien helpt dat wat om te bekomen en gaat het binnenkort weer wat beter. (:


    Ik denk niet dat je weet over wie.
    Maar je hulp is erg lief, maar het is al te laat. Zij vind dat het over is, and so do I.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oke genoeg nu allebei!
    Denk nou eens goed na,waar zijn jullie mee bezig!
    de beste vriendinnen gaan zo met elkaar om!
    om een jongen die niet helemaal lekker in zijn hoofd is.Nooit gedacht dat het zo zal eindigen
    bewijs me het tegen deel maar.
    ik snap het ook niet.Jullie nemen problemen van andere te dicht op jullie
    maak er afstand tussen,dit verpest alleen jezelf en de mensen om je heen die wel om jullie geven.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Oke genoeg nu allebei!
    Denk nou eens goed na,waar zijn jullie mee bezig!
    de beste vriendinnen gaan zo met elkaar om!
    om een jongen die niet helemaal lekker in zijn hoofd is.Nooit gedacht dat het zo zal eindigen
    bewijs me het tegen deel maar.
    ik snap het ook niet.Jullie nemen problemen van andere te dicht op jullie
    maak er afstand tussen,dit verpest alleen jezelf en de mensen om je heen die wel om jullie geven.


    En zoals ik al zei.
    My faith and hope in humanity just died.
    I don't care anymore.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oké, ik zou me niet moeten moeien, maar doe het toch.
    Laat elkaar even met rust, straks zeggen jullie dingen waar je spijt van gaat krijgen en komt het niet meer goed. Dat zou heel spijtig zijn.

    Weetje, ik heb geleerd dat je altijd moet blijven praten, want als je breekt krijg je er later héél erge spijt van. En geloof me; ik weet het. Er kunnen rare en onverwachte dingen gebeuren die je laten realiseren dat je iemand nooit had moeten laten gaan.

    En weetje, eigenlijk ben ik soms wel eens bang dat échte vriendschap niet bestaat. Maybe een stomme gedachte, maar echt, ik weet het gewoon niet. Misschien is zoiets gewoon een illusie en kun je op geen enkel mens werkelijk vertrouwen.

    Sorry voor mijn off-topic gezeik :X

    In ieder geval veel suc6 en sterkte gewenst!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zoiets moet je uitpraten, en niet zomaar kapot laten gaan. Misschien is het makkelijker gezegd dan gedaan, maar het helpt bij mij altijd wel.


    -

    Zoiets moet je uitpraten, en niet zomaar kapot laten gaan. Misschien is het makkelijker gezegd dan gedaan, maar het helpt bij mij altijd wel.


    That's what I mean =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    zo iets wat jullie hebben is niet te breken.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?