• Hey

    Ik wil een nieuwe serie beginnen en weet niet zo goed over wat! Hebben jullie mss goede ideën als iemand die mij heeft gegeven kan ik de rollen uitdelen als je je wilt aanmelden voor een rol zeg het dan ff

    Xx


    Only losers can act the way you do

    Ik wil me aanmelden voor een rol
    Je kan ehm.. het over een weeskind doen? en dat Tom Bill Gustav of Georg dan ook weeskinderen zyn?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ze is de serie al begonenn xd


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik zou wel graag ene rolletje willen dus als er nog een beschikbaar is en je intresse in me hebt (ok klinkt vaag maarja) laat het me weten en zeg wat je van me wilt weten en dan ben ik super blij:Y)

    xx- you.know.who

    Ik zou ook wel een rolletje willen :D

    Alsde vriendin voor Bill nog vrij is wil ik die wel :D

    Laat maar ff weten :)

    xxx-Mii(H)

    Als ge nog rollen over hebt
    lt mr iets weten
    P'z out x

    ik zou graag de vriendin van tom zijn

    xxxxx

    Ik wil wel, als je nog nofig hebt
    X


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil me aanmelden voor een rol
    Je kan ehm.. het over een weeskind doen? en dat Tom Bill Gustav of Georg dan ook weeskinderen zyn?
    goed iddee


    Only losers can act the way you do

    Ik wil me aanmelden voor een rol
    Je kan ehm.. het over een weeskind doen? en dat Tom Bill Gustav of Georg dan ook weeskinderen zyn?
    goed iddee


    Thanks, ik zit vol ideëën,
    Dus als je een nieuwe serie wilt beginnen en niet weet waarover je het wilt doen. Je weet me te vinden :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil me aanmelden voor een rol
    Je kan ehm.. het over een weeskind doen? en dat Tom Bill Gustav of Georg dan ook weeskinderen zyn?
    goed iddee


    Thanks, ik zit vol ideëën,
    Dus als je een nieuwe serie wilt beginnen en niet weet waarover je het wilt doen. Je weet me te vinden :P
    ja maar ik heb geen rolletjes meer nodig ik ga eerst mijn serie's afmaken


    Only losers can act the way you do