• wat gaan jullie doen in de vakantie? ik ga op vakantie bij een vriendin slapen veel naar het strand en veel buitenspelen en veel met vriendinnen feesten!

    kwou dat ik ook zo mocht chillen
    maar nee ik moet volledig juni op mij broeke en zuske letten en dan nog wa van die huishoudelijke taken maar in augustus ist wwa rusttiger

    iedereen nog een goeiie vakantie Xx

    even kijken, met vriendinnen naar de stad en naar het strand.
    ik ga nog een keertje naar noordholland,utrecht,rotterdam en denhaag en ook nog amsterdam

    ga 2 weekjes naar Frankrijk en een beetje werken xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    gezellig kom je ook in noordholland ik woon in noordholland

    In augustus ben ik 3 weken op vakantie
    en de rest gaat gewoon zo zijn: winkelen-filmpjes kijken-naar het strand-buiten rondhanden-uitgaan-festivals-...

    ikke ook

    we gaan 3 weken op vakantie naar madrid(A)
    en voor de rest weet ik eigenlijk nog niet.. maar we wouden ook gaan tiener-touren. dan gaan ik met een paar vriendinnen met de trein ergens naar toe, pretpark of zo..


    Je moet worden wie je bent.

    k ga vandaag bij een vriendin logeren

    Ik weet niet wat ik heel de vakantie ga doen. MAar ik ga einde van juli naar Berlijn voor 4 dagen en Begin van augustus naar Malta voor één week.
    Ik heb er zo'n zin in!(yeah)

    Ik ga op vakantie, 5 dagen Parijs en 2 weken Tsjechië. Voor de rest ga ik veel werken, stappen en leuke dingen met vrienden doen :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tokio hotel zien ö
    Naar kroatië <3
    Vestconcerte ^^,
    netepark nzu ^^,

    Tokio hotel zien ö
    Naar kroatië <3
    Vestconcerte ^^,
    netepark nzu ^^,

    naar duitsland,ardennen,tenerife ook ga ik volgendeweek naar pretpark,en gewoon weg met vrienden

    k ga met men pa en zen toneelgroep (de oudste van de kinderen na mij is er 9 en k ben er 13 dus een beke saai) een weekend na de ardennen ma mag de hond mee nemen dus das wel tof
    en misschien me men ma en een vriendin van haar een weekend na zee


    Live life limitless.

    Ik ga op vakantie


    -Tokio Hotel zien (yeah)(H)
    -Bedroeft zijn om mijn klasje die ik nu voor altijd moet missen :(
    -Naar Castellane op een camping in Frankrijk gaan waar het super tof is!
    -Afspreken met alle meisjes van onze klas.
    -Louise terug zien! Meisje van in Frankrijk die ik ontzetten graag zie als vriendin en die ik eindelijk terug ga zien :)
    -Naar de zee voor ofwel een week of een weekend. M'n oma zit daar voor meer dan 2 weken en er treed iemand op van m'n vader z'n werk en dan gaan wij daar naartoe en daar ineens een weekendje van maken.
    -Op Quizlet zitten.
    -Afspreken met vrienden
    -....



    Xxx

    Gezellig 3 weken naar Zeeland naar de boot.
    Ik verveel me daar altijd dood o_O.
    Maarja, ik kom er al sinds me geboorte dus :3


    I recycle my thoughts.