• Ik heb nu honger.
    En weet niet wat ik moet ete, maar er moete niet te veel Calorien in zitte,, het liefst, iets waar je heel vol vn zit, maar waar je niet al te dik van word ...


    --

    Appel?


    I live for the applause, you will die for it.

    Water.
    Maar dat kan je niet eten ><
    Eet je tong. Dat gewicht zat toch al in je lijf. En ik weet zeker dat je na 1 hap geen honger meer hebt. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Appel?


    Hij heeft gelijk bevat 65 Kcal en het verbrand er 69 dus eigenlijk val je ervan af^^

    x

    Water.
    Maar dat kan je niet eten ><
    Eet je tong. Dat gewicht zat toch al in je lijf. En ik weet zeker dat je na 1 hap geen honger meer hebt. (:
    Van water krijg je zo'n klotsbuik, als je dan beweegt hoor je dat water klotsen x'D.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Hij heeft gelijk bevat 65 Kcal en het verbrand er 69 dus eigenlijk val je ervan af^^

    x
    'Hij' zelfs ='D.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)Van water krijg je zo'n klotsbuik, als je dan beweegt hoor je dat water klotsen x'D.

    Dude heb jij dat ook!
    Wij moesten een keer zo'n tocht lopen en toen had ik te veel water op en toen konden we een fcking zwemfeest in mijn maag houden ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    van het eten van tomaten val je af. het verbranden ervan kost meer kalorieen dan erin zitten.
    of eet een komkommer, 99% water.

    (...)'Hij' zelfs ='D.


    woeps sorry was niet mn bedoeling

    "zij"!

    xx

    (...)'Hij' zelfs ='D.


    WAT SIELIG, ze is een meisje man ( tog SEM? :8 )


    --

    (...)
    Dude heb jij dat ook!
    Wij moesten een keer zo'n tocht lopen en toen had ik te veel water op en toen konden we een fcking zwemfeest in mijn maag houden ><
    Omfg, en je hebt me niet uitgenodigt bij dat feest?


    I live for the applause, you will die for it.

    banaaaan ;D

    Maarja, eet fruit of groentes. En anders drink je appelsap. Houd er wel rekening mee dat de WC vrij is.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)Omfg, en je hebt me niet uitgenodigt bij dat feest?

    Had je naar the middle of nowhere willen komen om een zwembad te houden in mijn maaginhoud dan? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Had je naar the middle of nowhere willen komen om een zwembad te houden in mijn maaginhoud dan? ><
    Ja, leek me wel gezellig ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    WAT SIELIG, ze is een meisje man ( tog SEM? :8 )



    ja sorry wist ik niet ik heb mn excuses al aangeboden twas niet zo bedoeld:S