• Wel, een halfjaar geleden leerde ik dus een jongen kennen op de schaatsbaan die ik echt wel 'wow' vond, en zaterdag kwam ik hem tegen op een feestje en sinds toen heb ik zijn nummer en sms ik met hem.
    Dinsdag heb ik met hem afgesproken, en hij is op zich best wel een sociale jongen, hij kan goed een eerste contact leggen enzo, maar hij was verder eigenlijk veel stiller en minder 'zelfbewust' (nuja, ik bedoel, het is best een mooie jongen, maar volgens mij beschouwt hij zichzelf echt wel niet als iemand mooi, maar als iemand gewoon) dan ik dacht. Hij was heel eerlijk en heeft echt wel veel verteld over bijvoorbeeld school, dat hij 2x is blijven zitten, zelfs dat hij ooit werd gepest enzo.
    Daarvoor al, maar zeker nadat we hadden afgesproken stuurt hij echt wel lieve berichtjes, waar ik ergens wel van denk van, oke, misschien best overdreven, maar aan de andere kant denk ik ook weer niet dat hij het echt zou doen om mij te 'playen', want hij is uiteindelijk 19, en heeft ehct wel wat beters te doen + hij komt echt niet over op mij als een slecht mens.
    Maar wat nu het probleem is; ik kan best wel proberen in te schatten wat voor een jongen het is, en hoe hij in elkaar zit, aan de hand van de eerste x dat ik hem ontmoette, dinsdag en die paar verhalen die ik heb gehoord van een vriendin die hem af en toe ook ziet, maar dat is het. Verder heb ik totaal geen beeld van hem, omdat ik verder niet een gemeenschappelijke vriend(in) heb, dus eigenlijk ken ik niemand die hem echt kent.
    De vriendin die ik het meest vertrouw zei dat ik het gewoon zo moest laten en hem moest vertrouwen, omdat hij uiteindelijk tot hier toe wel eerlijk is geweest tegen mij, en ik anders zelf eigenlijk degene zou zijn die het verpest door wantrouwig te blijven, maar zelf weet ik het nog niet echt zeker.
    Wat vinden jullie, zou het toch niet beter zijn om eerst echt meer van hem (en zijn verleden) te weten te komen, voor ik hem echt zou geloven? En zo ja, hebben jullie dan ook misschien een idee van hoe? ;s


    effort never betrays you

    Zorg gewoon dat je wat langer met hem omgaat, dan wordt het vanzelf duidelijker of je hem kan vertrouwen of niet. Met hem omgaan betekent namelijk niet dat je per se direct iets met hem moet beginnen.
    Je kan ook gewoon de sprong wagen, paranoia opzij zetten en kijken wat er gebeurd.


    Don't run away this time and die like a man.

    Waarom zou je hem niet kunnen vertrouwen? Je hoeft hem natuurlijk niet je diepste geheimen te vertellen, maar je kunt toch wel dingen over jezelf vertellen? Als ik dit zo lees is hij wel te vertrouwen en zul je dat vertrouwen ook terug krijgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uh ja dat heet 'daten'. Ik zie het probleem niet zo, waar maak jij je druk om? Meestal spreken twee mensen af, om iets te gaan drinken ofzo en dan praten ze over zichzelf en leren ze elkaar kennen. Je kan niets baseren op een paar smsjes.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Waarom zou je hem niet kunnen vertrouwen? Je hoeft hem natuurlijk niet je diepste geheimen te vertellen, maar je kunt toch wel dingen over jezelf vertellen? Als ik dit zo lees is hij wel te vertrouwen en zul je dat vertrouwen ook terug krijgen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Les 1: vertrouw geen enkele dude. Zeker niet na zo'n korte tijd. Iedereen liegt, het verschil ligt 'm alleen in welke mate ze het doen. And that's the truth.
    Ik zou maar gewoon de tijd nemen om het te kijken waar het heen gaat, niks overhaast doen (reference to the people die het voor mekaar spelen om in een paar weken met iemand het bed in te duiken :']).


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik jou was zou ik een paar keer met hem afspreken en hem beter leren kennen. Dan kom je er gouw genoeg achter wat voor persoon hij is, denkik.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Assassin schreef:
    Uh ja dat heet 'daten'. Ik zie het probleem niet zo, waar maak jij je druk om? Meestal spreken twee mensen af, om iets te gaan drinken ofzo en dan praten ze over zichzelf en leren ze elkaar kennen. Je kan niets baseren op een paar smsjes.

    Idd. Ik zou gewoon vaker met hem afspreken en kijken wat er van komt.
    Ivan schreef:
    Les 1: vertrouw geen enkele dude. Zeker niet na zo'n korte tijd. Iedereen liegt, het verschil ligt 'm alleen in welke mate ze het doen. And that's the truth.
    Ik zou maar gewoon de tijd nemen om het te kijken waar het heen gaat, niks overhaast doen (reference to the people die het voor mekaar spelen om in een paar weken met iemand het bed in te duiken :']).

    Ik geloof niet dat iedereen liegt. Ik heb nooit tegen mijn vriend gelogen toen we elkaar nog aan het leren kennen waren. En nu doe ik dat nog niet. Daar zou ik alleen maar spijt van krijgen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:29 ]

    Vertrouw hem maar, volgens mij (van alles wat je vertelt) is het wel een lieve jongen :)
    Je moet natuurlijk niet naief zijn, maar iedereen verdient toch een kans. En je zal dan wel merken of hij je vertouwen waard is :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ivan schreef:
    Les 1: vertrouw geen enkele dude. Zeker niet na zo'n korte tijd. Iedereen liegt, het verschil ligt 'm alleen in welke mate ze het doen. And that's the truth.
    Ik zou maar gewoon de tijd nemen om het te kijken waar het heen gaat, niks overhaast doen (reference to the people die het voor mekaar spelen om in een paar weken met iemand het bed in te duiken :']).


    I love you for that. <3

    En voor de rest ontopic; Je hoeft toch niet meteen met hem te trouwen?
    Neem de tijd en kijk eerst waar het heen gaat voor je overgaat op iets serieus.


    Til hug og blod.

    Crusader schreef:
    (...)
    Ik geloof niet dat iedereen liegt. Ik heb nooit tegen mijn vriend gelogen toen we elkaar nog aan het leren kennen waren. En nu doe ik dat nog niet. Daar zou ik alleen maar spijt van krijgen.


    Ik denk niet dat ze perse liegen in een relatie bedoelde, maar over de gewoontes van mensen in het algemeen.


    Til hug og blod.

    DarkSavior schreef:
    Waarom zou je hem niet kunnen vertrouwen? Je hoeft hem natuurlijk niet je diepste geheimen te vertellen, maar je kunt toch wel dingen over jezelf vertellen? Als ik dit zo lees is hij wel te vertrouwen en zul je dat vertrouwen ook terug krijgen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Geef het tijd, wordt vrienden en leer hem beter kennen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    Geef het tijd, wordt vrienden en leer hem beter kennen..


    26 - 02 - '16

    Studs schreef:
    Geef het tijd, wordt vrienden en leer hem beter kennen..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.