• Hee, ik heb iets heel weirds, het is sinds een tijdje.
    Ik heb dus heel vaak dat ik ineens moet huilen zonder reden, vaak ook tijdens de les. Dan ben ik gewoon bezig met wiskunde of wat ook, en dan huil ik ineens. Maar dus ook als ik gewoon thuis ben. Maar het gekke is: ik voel me op dat moment dat ik huil dus helemaal niet ongelukkig ofzo. Het is heel raar.
    Nog iemand anders het ook, of weet iemand hoe het komt ofzo?
    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    Zo vaag O.O
    Ik heb geen idee


    Your make-up is terrible

    Ik heb het bijna gehad bij ontleden van een echte long ,, zoo vies!! Goh , ik ben soms slechtgezind zonder rede dus ... de mensheid is raar^-^


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    raar


    uuuhm...

    Hmm, raar.
    Nee, als ik huil, heb ik meestal wel een reden.

    Hormonenen! :Y)
    Heb ik ook. Gisteren begon ik te huilen tijdens het eten. o.O
    Terwijl ik me niet eens depri voelde.. >,<


    You'll never dream alone. <3

    Hormonenen! :Y)
    Heb ik ook. Gisteren begon ik te huilen tijdens het eten. o.O
    Terwijl ik me niet eens depri voelde.. >,<

    Oke, dus ik ben gelukkig niet vreemd ofzo als ik midden in de les huil? sommigen zeggen dan wel is: 'Je huilt.'
    Ik dan: 'Weet ik.'
    En dan gaan we weer verder waar we mee bezig waren..


    Als je maar een ananas hebt..

    misschien komt het doordat je dan teveel stress hebt ofzo, ik heb geen idee


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik heb dat ook. En het is vet irritant, want iedereen vraagt dan steeds of er wat is. Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd ben ik ook wel wat prikkelbaar enzo.


    Walkin' in line.

    (...)
    Oke, dus ik ben gelukkig niet vreemd ofzo als ik midden in de les huil? sommigen zeggen dan wel is: 'Je huilt.'
    Ik dan: 'Weet ik.'
    En dan gaan we weer verder waar we mee bezig waren..


    Je bent niet vreemd, je zit net als vele meiden in een soort van fase dat je lichaam helemaal doet veranderen. Je hormonen doen dan dingen die je niet eens wilt. Bv. Je huilt zonder dat je ongelukkig bent, je lacht zonder dat er iets grappigs is, je bent dubbel zo hard kwaad voor iets stoms, en ga zo maar door.


    You'll never dream alone. <3

    Hmm, raar.
    Nee, als ik huil, heb ik meestal wel een reden.


    Tanya is de beste.

    Heb ik heel soms...
    Niet vaak.


    hoi, jij bent leuk.