• Hoopelijk ben ik niet de enige -__- die zijn crush al eens heeft gestalkd . HAhA ik weet hoe bijna heel zijn familie noemt , ook zijn pa en ma . Ik weet ong. waar hij woont , ik weet dat zijn ouders 3 auto's hebben , ik weet dat hij een zwemvijver heeft . En ik weet dit allemaal zonder facebook (omdat ik dat niet heb ) dus ik ben toch niet de enige stalker ?


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 22:46 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik stalk iedereen. (cool)
    Nee, uh, ik ben niet echt een stalker. Mijn beste vriendin wel. Zij stalkt mij ook en dat vind ik op zich best wel eng.. Ö


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Eerlijk gezegd vind ik dit best 'over de top'. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SolidSnake schreef:

    haha u reactie

    Maar ik weet dat van die auto's en die zwemvijver van een vriendin die ook zot van hem is , want haar schoonbroer gaat elke week bij mijn crush de tuin onderhouden , die schoonbroer heeft dus een eigen bedrijf


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Hartnett schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik dit best 'over de top'. :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ha! No0b
    Ik heb ook zo m'n fases gehad :Y). Mooie tijd...


    i put the fun in funeral

    Ik kijk soms wel eens naar iemand zijn foto's op Facebook, maar nope dit heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehad. :W

    Stiekem moet ik hieraan denken.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 9:32 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, dat gaat wat ver. Ik kijk wel eens op iemands Facebookprofiel, maar daar blijft het ook wel bij.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ja, je bent inderdaad een stalker en ik heb medelijden met jou crush. Hoewel ik het geen crush meer zou noemen maar een slachtoffer :'D

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 9:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoewel iedereen wel eens 'research' doet, gaat dit wel een beetje ver :')


    wat was dit ookalweer

    Lushella schreef:
    (...) haha u reactie

    Maar ik weet dat van die auto's en die zwemvijver van een vriendin die ook zot van hem is , want haar schoonbroer gaat elke week bij mijn crush de tuin onderhouden , die schoonbroer heeft dus een eigen bedrijf


    Dat is niet stalken dan (cat) Stalken is als je hem overal naar toe achtervolgt, naar sportclubs etc.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dudeee. Arme kerel. :W

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 10:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Juist ja. Een beetje eng...


    "Ignite, my love. Ignite."



    Hier moest ik direct aan denken, sorry.


    26 - 02 - '16

    ^ Glad I'm not the only one.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?