• Ik wil een dwergkonijn !




    (bericht aangepast door een moderator)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik wil een Zoveel, schat


    The soul needs autumn.

    Ik heb er eentje gehad, hij heette Scotty, en hij was SUPER Cool, hij had een kuif! een echte rockster, en hij was ook dom, want hij dacht dat hij onzichtbaar kon worden -,- Maar ik heb hem weggegeven omdat ik geen tijd meer had =(

    Ik wil dat het alvast een uurtje later is. :3

    ik had er drie, maar geloof me, eerst is het heel leuk enzo en dan gaan ze elkaar beseksen en hun hok onderpoepen. er komt heel veel werk bij kijken en daarom hebben we ze weg gegeven


    All was well.

    Ik had er twee. De eerste is gestorven toen we op vakantie waren, daarna hebben we er een tweede gekocht, dat is ook doodgegaan als we op vakantie waren -cry-

    Oeh ik wil ook weer een konijn! Maar mot wachten van pa en ma. Mijne is vorig jaar, toen ik nét 1 dag op vakantie was dood gegaan ><' Hoorde hetpas na 2 weken op vakantie te zijn, geweest op de terug weg, dat die dood was Oo


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik wil in Duitsland wonen, miljardair zijn, 2 Siberische husky's en een Ferrari.


    Lil' Dustymouse.&#9834;

    Ik ben bang voor knaagdieren!
    -Rent weg-


    Als je maar een ananas hebt..

    Zo'n klein schattig dwergkonijntje zo schattig
    (baby)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik had vroeger zo'n albinokonijn.
    En die had ik sneeuwwitje genoemd (':


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil een Eva rapcat. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil een Eva rapcat. (cat)

    Ik ook. Weet jij waar je die kan kopen :o?


    I recycle my thoughts.

    Ik wil een uitgestorven aap. (cat)

    Ik wil een vlieg.

    Ik wil een rat, want die zijn cool en we hebben er an ééntje gehad :3 Maar die heeft mijn pa moeten verzuipen -crying-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson