• Ik wilde een horror verhaal schrijven, waar ik een filmpje op youtube heb gevonden.
    Ik weet dat het filmpje gebasseerd is op een echte moord, en echte dader. Waarbij het meisje wat erin vermeld werd ook echt bestond.
    Maar aangezien ik niet zoveel ervaring heb met horror's weet ik niet precies hoe ik het verhaal in elkaar moet krijgen.

    Secret Of Wysteria

    Ik wilde misschien dezelfde naam gebruiken als de titel van het liedje, en ik hoop echt dat er iemand met wat ervaring met horror verhalen mij hiermee kan helpen. :3

    Het enige wat je hoeft te weten kwa informatie is het begrip van het liedje. Dat is het enige wat kloppen moet met het verhaal wat ik graag wilde schrijven.

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 17:14 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Hmm... interessant. Ik kijk hier later weer even naar.

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 22:20 ]


    16 - 09 - '17

    Hmm ik wil het wel proberen. Ik hou veel van bepaalde hoort boeken en ook van een paar films. Ik wil je wel helpen. Maar hoe horror moet het zijn? :D

    Ik ben wel opzoek die wat ervaring heeft met Quizlet, en wat ervaring heeft met horror verhalen. XD Zodat ik ook wat kan bijleren als het moet. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik kan denk ik wel helpen - ik heb al vaker horror geschreven en zit nu drie jaartjes op Quizlet dus dat lukt wel haha. Het lijkt me ook wel leuk c:


    obsessive rage

    Topic even op de juiste plek gezet. ^^


    What would Emma do?

    DeadpooI schreef:
    Topic even op de juiste plek gezet. ^^


    Thx, had een misklik gemaakt. XD Kwam ik beetje laat achter, XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Wil wel meedoen. Heb ook niet echt ervaring met horrors, maar wil het wel gaan krijgen!!!

    Misschien wil ik wel meedoen.

    Ik heb wel een beetje ervaring met griezelverhalen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 16:04 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik was s'nachts opeens ergens op een mysterieuze plek. Ergens op een plek, waar ik een landhuis zag en enge kale bomen. Het leek alsof het landhuis al vele jaren was verlaten. Er lag zelfs een kerkhof naast het landhuis. Ik zag beelden van een klein meisje, die opeens bij me flitsen. Ik zag hoe ze in een kas opgesloten zat. Ik zag opeens een beeld, dat het landhuis in de fik lag. Opeens hoorde ik een angstaanjagend kreet.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Hierbij wilde ik melden, dat ik een co-auteur heb gevonden, :3
    Dank jullie wel dat jullie zo helpvol waren. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    T_Rex schreef:
    Hierbij wilde ik melden, dat ik een co-auteur heb gevonden, :3
    Dank jullie wel dat jullie zo helpvol waren. :3


    Wie is het?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Iknheb gekozen om Bagans, omdat haar schrijfstijl het dichtst bij mij kwam, en wat ze schreef beviel mij wel. :3
    Daar kwam het dus simpelweg op neer.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."